[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Hele fijne speler. Onbegrijpelijke transfer. Had zo naar Barcelona gekund als je het mij vraagt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat snap ik dus ook echt niet.

Alsof een Ziyech of Vilhena naar Ipswich gaat.
 

U.G.

Well-known member
Best zonde van het talent. Ik snap dat je sowieso wilt spelen, maar dat had ook wel gelukt bij een middenmoter PL lijkt me. Itt die andere voormalige bankzitter/ talent van Porto, Andr? Silva, is dit een jongen waarbij je wel meteen kan zien wat ie in huis heeft. Hopelijk werkt ie zich in de kijker daar.

Pinto da Costa is niet scherp meer. 20 miljoen voor deze jongen, laat 'm nog een jaar echt spelen bij Porto en dan kan er mss nog 10 miljoen bij.
 

Batigoal

Well-known member
Wie anders dan Jorge Mendes heeft sinds vorig jaar voet aan de grond gekregen bij Wolves. Toen kwam al o.a. Ivan Cavaleiro van Monaco en nog een zwik Portugezen. Met het Chinese geld zou je denken dat de club binnen afzienbare tijd in de Premier League speelt, maar dat viel vorig seizoen ook nogal tegen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat de Championship, uiteraard na de Jupiler League, de meest onvoorspelbare competitie op het Westelijk Halfrond is.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend dat Lacazette kiest voor Arsenal, nadat hij eerder liet weten voor een club te kiezen die Champions League speelt. Voor Arsenal is dit natuurlijk een absolute topaankoop waarmee ze eindelijk de spitspositie goed kunnen invullen. Wellicht dat dit ook de kansen vergroot dat ?zil en Sanchez bijtekenen.
 

Batigoal

Well-known member
Giroud was toch ook wel een goede spits?

Ik ben wel fan van Giroud, maar bij Arsenal past een bewegelijkere spits en dat is hij totaal niet natuurlijk. Hij is toch vaak een vertragende factor geweest in snellopende aanvallen. Welbeck bijvoorbeeld was in theorie een goede aankoop, maar om de haverklap geblesseerd.
 

Maasveld

Well-known member
En de volgend +- 30 miljoen transfer voor Everton. Michael Keane komt over van Burnley. Daarmee tikken ze de 100 miljoen aan.
 

Batigoal

Well-known member
Zat ik ook aan te denken idd. Dat zal zeker richting 60 / 70 miljoen gaan. Maar er moet ook weer nieuwe spits komen dan....

Everton heeft zowaar een slimme, goedkopere investering gedaan. Ze hebben Sandro Ramirez van Malaga gekocht, die jongen die net te kort kwam bij Barcelona.

En dan lees ik gisteren dat ze Giroud ook nog willen kopen. Koeman heeft het er maar druk mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er is toch een verband tussen de hoogte van de clausule en het salaris?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan