TOP Oss

Unregistere

Well-known member
De 29-jarige Fatih Kama?i, die er vorig seizoen 15 in knalde voor FC Oss, gaat naar de Turkse club Karab?kspor.
 

Unregistere

Well-known member
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van TOP Oss droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?

Ik ga voor Marcel van der Sloot. Natuurlijk. De langharige magiër. Als geniale spelmaker nog altijd topscorer aller tijden. De supporters in Oss hadden nooit heel veel te genieten, maar als hun nummer tien aan de bal kwam, konden ze altijd iets moois verwachten. Jammer genoeg snapten zijn teamgenoten dat niet altijd, maar toch. Had wel iets van Pepijn Lanen en Marcel van Roosmalen. Minstens zo onnavolgbaar als die twee. Vloog na ruim vier goede jaren uit, maar keerde ook weer terug. De Gouwenaar traint tegenwoordig Cluzona. Mag geen naam hebben. Sloet! _O_

Marcel-van-der-Sloot.jpg


[sub]Met eervolle vermelding voor Leon van Dalen, Joshua Brard, Martijn van Galen, Istvan Bakx, Dirk Heesen, Tim Peeters, Ryan van Dijk, Rick Stuy van den Herik, Stefan van Dam, Lorenzo Piqué en Orlando Smeekes[/sub]

Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_TOP_Oss
 

Maasveld

Well-known member
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van TOP Oss droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?

Ik ga voor Marcel van der Sloot. Natuurlijk. De langharige magiër. Als geniale spelmaker nog altijd topscorer aller tijden. De supporters in Oss hadden nooit heel veel te genieten, maar als hun nummer tien aan de bal kwam, konden ze altijd iets moois verwachten. Jammer genoeg snapten zijn teamgenoten dat niet altijd, maar toch. Had wel iets van Pepijn Lanen en Marcel van Roosmalen. Minstens zo onnavolgbaar als die twee. Vloog na ruim vier goede jaren uit, maar keerde ook weer terug. De Gouwenaar traint tegenwoordig Cluzona. Mag geen naam hebben. Sloet! _O_

Marcel-van-der-Sloot.jpg


[sub]Met eervolle vermelding voor Leon van Dalen, Joshua Brard, Martijn van Galen, Istvan Bakx, Dirk Heesen, Tim Peeters, Ryan van Dijk, Rick Stuy van den Herik, Stefan van Dam, Lorenzo Piqué en Orlando Smeekes[/sub]

Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_TOP_Oss

Hazewindhond :duim:
 

Jef400

Well-known member
Nu heb ik Flop Oss dit seizoen ook meermaals zien voetballen. Het is niet bijster veel hoor. Naïef, inspiratieloos, weinig duelkracht.
 

Pieros

Active member
Niet echt sjiek om blij te doen als iemand om persoonlijke redenen afhaakt.
Nee dat klopt. Maar ik weet niet in hoeverre er getwijfeld wordt aan de waarheid van dat bericht. Het is natuurlijk wel een bijzondere situatie: Wels was de td, werd de laatste maanden de trainer en in de tussentijd is er een nieuwe erg jonge td aangesteld.
 

Batigoal

Well-known member
Die is ook ver afgezakt. Paar jaar geleden nog de talentvolle back van FC Utrecht en Jong Oranje.
 
Bovenaan