Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Coldplay. Dat is toch gewoon een coverbandje van U2?
In het begin waren ze wel leuk maar de laatste jaren heb ik vooral het gevoel dat het een overgeproduceerd zooitje is waarbij het vooral heel belangrijk lijkt te zijn om heel interessant over te komen.
 

gevegt

Well-known member
In het begin waren ze wel leuk maar de laatste jaren heb ik vooral het gevoel dat het een overgeproduceerd zooitje is waarbij het vooral heel belangrijk lijkt te zijn om heel interessant over te komen.

Dat nummer van net was gewoon een copy van U2. Geen reet aan dus,.

Nu wel een goede zanger. Big O!
 

inhethoekje

Active member
Gaan ze straks 2 nummers van Crowded House achter elkaar draaien, hadden ze daar niet even 5 nummers tussen kunnen zetten, alsof het wat uitmaakt daar onderin de lijst, niemand die het weet.
 

JMD

Well-known member
Gaan ze straks 2 nummers van Crowded House achter elkaar draaien, hadden ze daar niet even 5 nummers tussen kunnen zetten, alsof het wat uitmaakt daar onderin de lijst, niemand die het weet.

Eerder vandaag was het in 6 nummers 3x Blof ofzo...
 

inhethoekje

Active member
Eerder vandaag was het in 6 nummers 3x Blof ofzo...

Dat moet je toch niet willen?

Aan de andere kant,als je er fan van bent ben je wel gelijk klaar met het beluisteren van de lijst.
En voor mensen zoals ik is het een zegen dat ze er niet meer in voorkomen, althans, laat ik het hopen.
 

JMD

Well-known member
Dat moet je toch niet willen?

Aan de andere kant,als je er fan van bent ben je wel gelijk klaar met het beluisteren van de lijst.
En voor mensen zoals ik is het een zegen dat ze er niet meer in voorkomen, althans, laat ik het hopen.

Helaas, Blof staat er 19x in. Vorig jaar waren ze de NL band met de meeste noteringen, zal nu ook wel zijn denk ik.
 

inhethoekje

Active member
Helaas, Blof staat er 19x in. Vorig jaar waren ze de NL band met de meeste noteringen, zal nu ook wel zijn denk ik.

Ik heb de lijst voor me op de pc en inderdaad.:sad:

Had The Scene overigens hoger verwacht als 64, dacht dat zijn ''fans'' na zijn overlijden het nummer wel even omhoog zouden stuwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan