Tokio 2020

JMD

Well-known member
12-12 nu. Goede wissel geweest van de coach, andere spelverdeelster erin.

Edit, was aangeraakt, 13-11 dus.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Egonu is een beest zeg. Degene die het voor Oranje moet doen Sloetjes laat het voorlopig niet zien.
 

Joost

Well-known member
2-0 achter, niet onverwacht maar Itali? is wel echt veel sterker.

Ondertussen 16-12 voor Polen in de vierde set.
 

Pascallovic

Well-known member
Je had inderdaad gehoopt dat het wat dichterbij elkaar had gelegen. Wat dat betreft speel je een slechte wedstrijd.
 

Joost

Well-known member
Het was 22-23 voor Polen maar Servi? maakt er drie op rij en pakt het ticket voor Tokyo.

Dat is wel prettig.
 

JMD

Well-known member
In set 1 en set 3 wel steeds gelijk gekomen na een grote achterstand, maar dat kon dan niet omgezet worden in een voorsprong.

Op het OKT gaat het naw dus tussen Nederland en Turkije. Met Polen als gevaarlijke outsider.
Hopelijk slaagt de NeVoBo erin het OKT naar Nederland te halen, dat zou gunstig zijn.
 

Joost

Well-known member
Vergeet ook Belgi? niet en die Duitse dames zijn ook nooit te onderschatten.

Het toernooi moet in ieder geval niet in Polen of Turkije zijn, dat zou een echt nadeel zijn.
 

JMD

Well-known member
Vergeet ook Belgi? niet en die Duitse dames zijn ook nooit te onderschatten.

Het toernooi moet in ieder geval niet in Polen of Turkije zijn, dat zou een echt nadeel zijn.

Nederland versloeg Belgi? met 3-0, dat is geen probleem normaal gesproken...
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat was volgens mij tegen de B-keus van Nederland. Neemt niet weg dat je er niet zomaar even van wint. Verder denk ik dat het erg lastig gaat worden. Turkije lijkt me net even te sterk
 

Pascallovic

Well-known member
De lange mannen zijn begonnen aan hun OKT in Ahoy. Eerste tegenstander vandaag is Zuid Korea. De Koreanen hebben de eerste 2 sets gewonnen. Na Korea wachten nog wedstrijden tegen Belgie en de VS. Winnaar van het toernooi mag naar Tokyo.
 

JMD

Well-known member
2-2 inmiddels.

Overigens was het de afgelopen dagen bloedheet in Tokio. Volgend jaar worden rond deze tijd de spelen gehouden. Kunnen wel eens bloedhete Spelen worden.
 
Bovenaan