Speelronde 35

Wie van de top 3 gaat punten verspelen dit weekend?

  • Alle drie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Twee van de drie

    Stemmen: 2 40,0%
  • Een van de drie

    Stemmen: 2 40,0%
  • Geen van de drie, winnen allemaal

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Altijd die discussie over toeschouwers...
Lijkt me sterk...

IMG-20240420-WA0022.jpg

Das de tweede ring op Noord, veel van die mensen van boven zijn er wel maar staan op de 1e ring onder. Waar dus teveel mensen staan. Dat is dus ook een veiligheidsprobleem en daarom moet Groningen van de gemeente en politie verbouwen zodat dat niet meer mogelijk is.
 

Joost

Well-known member
Kun je vanaf alle zijdes doorlopen naar noord? Want op de andere tribunes waren ook nog wel lege stoelen te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Abubakari

Well-known member
Kun je vanaf alle zijdes doorlopen naar noord? Want op de andere tribunes waren ook nog wel lege stoelen te zien.
Nee, dat kan niet.

Ik heb dit seizoen al een paar keer in een uitverkochte Euroborg gezeten, maar nog nooit in een volle Euroborg. Ook de tribune tegenover die waar ik zit heeft altijd veel lege stoelen.
 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Staan die mensen ook niet veelal op de omloop. Wat ik mij uit de Euroborg kan herinneren (Is voor mij ook alweer 5-jaar terug, moet snel eens terug) heb je tussen de pilaren op de bovenste rij van de 1e ring altijd veel mensen staand kijkend naar de wedstrijden.
 

Abubakari

Well-known member
Staan die mensen ook niet veelal op de omloop. Wat ik mij uit de Euroborg kan herinneren (Is voor mij ook alweer 5-jaar terug, moet snel eens terug) heb je tussen de pilaren op de bovenste rij van de 1e ring altijd veel mensen staand kijkend naar de wedstrijden.
Dan is het daar wel heel druk.
 

Jef400

Well-known member
Zijn toch weer 200 man. No show heb je altijd wel. Toch meestal wel 2 tot 10 procent per wedstrijd.
 

erka

Well-known member
Nee, dat kan niet.

Ik heb dit seizoen al een paar keer in een uitverkochte Euroborg gezeten, maar nog nooit in een volle Euroborg. Ook de tribune tegenover die waar ik zit heeft altijd veel lege stoelen.

Echt vol was het alleen in de eerste paar jaar na de opening. zeg maar 2005-2008. Toen was elke stoel ook echt bezet, ook op de hoofdtribune. Ik denk dat het stadion bij topwedstrijden de goede capaciteit heeft maar daarbuiten net iets te groot is.
 
Bovenaan