Speelronde 31

Gaan we zaterdag Koningsdag vieren?

  • Ja, ik trek iets oranjes aan en laat me helemaal gaan

    Stemmen: 3 23,1%
  • Nee, lekker uitrusten

    Stemmen: 3 23,1%
  • Ik heb helemaal niks met Koningsdag

    Stemmen: 7 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Jammer dat Excelsior niet echt druk zet. Dan zou het zomaar een grote uitslag kunnen worden.
 

Batigoal

Well-known member
Dat had dan ook rood moeten zijn voor Horemans. Maar uiteraard krijgt hij die niet. Wat een lachertje die scheids.
 

JMD

Well-known member
Dat had dan ook rood moeten zijn voor Horemans. Maar uiteraard krijgt hij die niet. Wat een lachertje die scheids.
Mwah, dit vond ik toch wel iets minder. Hij valt bovenop de bal, het is niet dat hij de bal wegslaat ofzo... Bergwijn pakt bewust die speler vast. Net als vorige week bij Barca - PSG, je neemt het risico als je dat doet.. Van Gaal indachtig: 'vertrouw in dat soort situaties op je keeper'... In het ergste geval is het een doelpunt, nu is het én doelpunt én rood...
 

erka

Well-known member
Als je nou die Rensch eens in de spitsch zet. Worden aanval en verdediging beter van.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een punt meer dan waar ik op gerekend heb. Maar gezien het wedstrijdverloop is het zonde.
 

Abubakari

Well-known member
Excelsior laat twee punten liggen.

Geweldige instelling bij Ajax, ze mogen trots op zichzelf zijn dat ze er weer alles aan hebben gedaan om vandaag te winnen.😤
 

JMD

Well-known member
SC HEERENVEEN: v.d.Hart,Braude,v.Beek,
Bochniewicz,Köhlert,Haye,Olsson,
Brouwers,Wålemark,v.Amersfoort,Nunnely

PSV: Benitez,Teze,Ramalho,Boscagli,
Mauro Júnior,Schouten,Til,Veerman,
Bakayoko,De Jong,Tillman

Hups PSV!

Aanvangstijd trouwens iets verlaat ivm problemen met aanreizen van de supporters
 

JMD

Well-known member
Babadi dus ook geblesseerd... Echt ongelooflijk hoeveel blessures PSV dit seizoen heeft...
 
Bovenaan