Speelronde 31

Gaan we zaterdag Koningsdag vieren?

  • Ja, ik trek iets oranjes aan en laat me helemaal gaan

    Stemmen: 3 23,1%
  • Nee, lekker uitrusten

    Stemmen: 3 23,1%
  • Ik heb helemaal niks met Koningsdag

    Stemmen: 7 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Maar serieus, als zo'n check zo enorm lang duurt dan is er blijkbaar veel twijfel. Dan is rood wel erg zwaar.
 

Batigoal

Well-known member
Maar serieus, als zo'n check zo enorm lang duurt dan is er blijkbaar veel twijfel. Dan is rood wel erg zwaar.
Het is natuurlijk ook nooit rood. Maar goed, dit hele seizoen krijgen we al hele wazige beslissingen tegen dus het zal allemaal wel.
 

JMD

Well-known member
Ook opvallend dat er niet aangegeven wordt dat er gecheckt wordt naar een rode kaart... Nu dacht de hele ArenA dat het om terugtrekken pingel ging..
 

Batigoal

Well-known member
Huh 4 minuten erbij? Alleen al het VAR-moment duurde al langer dan 5 minuten. Gaat echt top met die arbitrage in Nederland.
 

Abubakari

Well-known member
Excelsior, ook voor de rode kaart, de betere in de Arena, er blijft ons werkelijk niks bespaard dit seizoen. Als Ajax de tweede helft net zo speelt gaat Excelsior geschiedenis schrijven met hun eerste uitzege tegen Ajax. Het is weer echt dramatisch slecht.
 

Batigoal

Well-known member
Excelsior, ook voor de rode kaart, de betere in de Arena, er blijft ons werkelijk niks bespaard dit seizoen. Als Ajax de tweede helft net zo speelt gaat Excelsior geschiedenis schrijven met hun eerste uitzege tegen Ajax. Het is weer echt dramatisch slecht.
Dat gaat op zeker gebeuren. Het lijkt wel op werkweigering, ik kan me niet voorstellen dat je zo weinig beleving brengt.

Je hebt anderhalve week de tijd gehad om te trainen. Wat doen ze daar toch?
 

JMD

Well-known member
Geen vertrouwen, dan word je ook niet beter met trainen... Dit is echt categorie: 'uithuilen en opnieuw beginnen'... 5e worden, hopen dat elders in Europa de uitslagen goed zijn zodat je direct groepsfase EL mag spelen en dan de hele zomer gebruiken om te oefenen.

Overigens denk ik dat Ajax nog wel wint, ja, het lijkt nergens naar, maar de individuele klasse is natuurlijk veel beter dan Excelsior. Er valt er nog wel 1 binnen... Ook tegen Twente ging het bv na rust veel beter.
 

erka

Well-known member
En dan worden HEMA-rookworsten ook nog verboden. Alle zekerheden in het leven vallen weg.
 

erka

Well-known member
Lekker verdedigd ook weer bij die kopbal. Zo'n Rensch is m dan ook gewoon helemaal kwijt he.
 

JMD

Well-known member
Lekker verdedigd ook weer bij die kopbal. Zo'n Rensch is m dan ook gewoon helemaal kwijt he.
Maar ook hoe veel tijd die Goudmijn krijgt om voor te zetten... Ruimte zat, dan ineens een speler die op hem af komt lopen, die vervolgens weer twijfelt en dan kan Goudmijn voorzetten...
 

JMD

Well-known member
Winst is vanavond voor Ajax wel echt noodzakelijk, want de nummer 4 en 6 spelen tegen elkaar. Win je vanavond dan kom je of dichterbij plek 4, of je neemt afstand van plek 6 (of beide)...
 
Bovenaan