Speelronde 31 (17/18/19 april)

De Groene Scout

Well-known member
Zie net dat deze speelronde helemaal niet geopend is. Er wordt al wel gevoetbald.
Cambuur - Excelsior is inmiddels 0-1. Nog 10 minuten te spelen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik heb zo hard gevloekt dat jullie het waarschijnlijk in Nederland hebben kunnen horen.
Excelsior speelt een uitstekende wedstrijd en Cambuur cre?ert helemaal niets.

In de 93e minuut heeft Cambuur pas zijn eerste shot op doel. Coutinho kan de bal niet klemmen en bokst de bal 2 meter vooruit, alwaar 2 verdedigers staan.
Op een manier waarop ik na 20 herhalingen nog steeds niet snap hoe het gebeurt, houdt 1 van de verdedigers zowel Coutinho en die andere verdediger van de bal af en schuift hem in de voeten van Ogbeche, die de bal dan maar in het doel schuift.

Als het 0-1 blijft heb je 33 punten en dan ben je voor 99% veilig.
Nu moet Excelsior nog hopen dat Zwolle, AZ en Groningen hun sportieve plicht doen.
 

Bernardo

Well-known member
Haha en toch was een punt meer als verdiend. Er was maar 1 ploeg die wou voetballen en dat was Cambuur. Dijkhuizen zegt wel is dat ie bij ons trainer wil worden, nou hij moet nog een hoop leren voordat dat kan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanavond gaan we verder met:
AZ - ADO (in de top 5 blijven - definitief veilig spelen)
PSV - Heerenveen (feestwedstrijd)
Vitesse - Dordrecht (in de top 5 blijven - laatste strohalm)
Willem II - FC Groningen (wel of geen play offs)
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Dijkhuizen zegt wel is dat ie bij ons trainer wil worden, nou hij moet nog een hoop leren voordat dat kan.
Dijkhuizen laat juist zien dat hij een goede trainer is.
Excelsior heeft een beperkt elftal en toch heeft hij ons vorig seizoen laten promoveren.
Vervolgens gaat je beste speler weg en in de Eredivisie loop je gewoon 1 op 1 en dat hadden er eigenlijk nog wel 7 of 8 meer moeten zijn.

Dus ik denk dat Cambuur nog een hoop van hem kan leren en niet andersom.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het was van beide kanten niet veel. De 1-1 was alleen goed voor de toto :D
 

Abubakari

Well-known member
Dijkhuizen laat juist zien dat hij een goede trainer is.
Excelsior heeft een beperkt elftal en toch heeft hij ons vorig seizoen laten promoveren.
Vervolgens gaat je beste speler weg en in de Eredivisie loop je gewoon 1 op 1 en dat hadden er eigenlijk nog wel 7 of 8 meer moeten zijn.

Dus ik denk dat Cambuur nog een hoop van hem kan leren en niet andersom.

Cambuur speelt ook met een vrij beperkte selectie, altijd en overal vol op de aanval, en staat achtste. Dus ik denk toch echt dat Cambuur niks van Dijkhuizen hoeft te leren.
Dus niet met 10 man achter de bal hopen op een paar counters en het publiek (net als de Eagles twee weken terug) een saaie avond bezorgend zoals Excelsior wat godzijdank in de 93ste minuut alsnog het loon van de angst kreeg.
Laat Dijkhuizen Superspits met zijn laffe afbraakvoetbal maar lekker naar een andere club gaan. In Leeuwarden zit niemand op zulk voetbal te wachten.
 

De Groene Scout

Well-known member
De plaatsen 4 en 5 lijken ook wel bekend na gisteravond. Vitesse en AZ wonnen beide en Heerenveen verloor.
Vanmiddag belangrijk duel voor Heracles tegen PEC Zwolle en ook Utrecht moet thuis nog even vol aan de bak tegen FC Twente, want NAC en The Eagles zullen het vandaag wel winnen natuurlijk.
 

Mommiej

Well-known member
Als je PEC vandaag weer ziet krijg je toch spijt van die 56,50 voor bekerfinale. Die kunnen ze zo beter meteen cadeau doen aan Groningen. Op 1 helft na tegen Cambuur is het na de winterstop gewoon niet om aan te gluren zo slecht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe kut het ook is, een bekerfinale laat je niet aan je voorbij gaan.
 

Mommiej

Well-known member
Vorige week waren het nog de grootste helden op aarde;)

Die wedstrijd tegen Twente was het voetbal ook drama, maar toen was er iig wel strijd, vandaag is het gewoon weer apathisch en dat heb ik de laatste maanden ook vaker gezien bij bepaalde spelers. Ik heb echt sterk het gevoel dat Saymak bijv al ergens een voorcontract getekend heeft.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente vanmiddag met de volgende 11:

Marsman,
Martina, Bjelland, Andersen, Schilder,
Mokotjo, Tapia, Ziyech,
Corona, Castaignos, Mokhtar

Makkie 0-2
 

JMD

Well-known member
Gisteren leek het er nog op dat de competitie misschien wel eens dood kon bloeden omdat bijna alles richting beslissing ging.
Na deze zondag is Feyenoord nog lang niet zeker van plek 3 en is de strijd om de nacompetitieplekken weer flink open.
 
Bovenaan