Speelronde 27

Acda en de Munnik weer terug

  • Ik heb al kaarten voor de Ziggodome

    Stemmen: 0 0,0%
  • Morgen wordt fantastisch

    Stemmen: 1 8,3%
  • Wie?

    Stemmen: 6 50,0%
  • Wat een kutmuziek

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

De Wolf

Well-known member
Uiteraard met een kutpoll over de favoriete band van JFK

Zaterdag,16.30 uur:
AZ - sc Heerenveen -
18.45 uur:
Excelsior - FC Twente -
20.00 uur:
NEC - PSV -
SC Cambuur - FC Emmen -
21.00 uur:
RKC Waalwijk - Vitesse -

Zondag,12.15 uur:
Go Ahead Eagles - Ajax -
14.30 uur:
Sparta R'dam - Feyenoord -
FC Utrecht - FC Volendam -
16.45 uur:
Fortuna Sittard - FC Groningen -
 

JMD

Well-known member
PSV met een lastige uitbeurt bij NEC, dat dit seizoen lastig te verslaan is.
Ajax met een duel tegen Go Ahead, waar Ajax het de afgelopen 2 seizoenen steeds lastig tegen heeft.
Feyenoord op bezoek bij de stadgenoot, dat het beste seizoen sinds mensenheugenis heeft...
Ben benieuwd hoeveel van de traditionele top 3 hun uitduel gaan winnen...
 

Bernardo

Well-known member
De zoveelste do or die wedstrijd, maar nu echt. Verlies is 7 punten achterstand, dan is het wel klaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is voor Feyenoord wel een van de lastigste zo niet de lastigste resterende wedstrijd. Heel benieuwd hoe alle internationals uit hun interlandperiode zijn gekomen.
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat Sparta de tweede derby van Rotterdam gaat winnen dit weekend. Lauritsen mag wat mij betreft de winnende maken op het kasteel. Zodoende komt hij in hetzelfde rijtje als Bouhkari als op 26-3-2000 en Pogba op 5-3-2017.

Eigenlijk is Sparta gewoon de club van Rotterdam.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat Sparta de tweede derby van Rotterdam gaat winnen dit weekend. Lauritsen mag wat mij betreft de winnende maken op het kasteel. Zodoende komt hij in hetzelfde rijtje als Bouhkari als op 26-3-2000 en Pogba op 5-3-2017.

Eigenlijk is Sparta gewoon de club van Rotterdam.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Nadat je de vorige keer moest toegeven dat in jouw verhaal FC Eindhoven de club van Eindhoven is begin je het domme geneuzel maar weer opnieuw?
 

stc

Well-known member
Nadat je de vorige keer moest toegeven dat in jouw verhaal FC Eindhoven de club van Eindhoven is begin je het domme geneuzel maar weer opnieuw?
Nee hoor. Heb meer sympathie voor Sparta dan voor Feyenoord

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Makanaky

Well-known member
...en Feyenoord de punten straks. Geweldig toch? Even als een bokito op m'n geprononceerde borstpartij beuken hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja. We hebben een fatsoenlijke toiletgroep en werkende catering. Iets zegt mij dat ze daar in De Kuip jaloers op zijn.

Met goed voetbal heb je geen bier nodig om het dragelijker te maken. Zonder bier hoef je ook niet zo veel naar het toilet.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou ja. We hebben een fatsoenlijke toiletgroep en werkende catering. Iets zegt mij dat ze daar in De Kuip jaloers op zijn.
Michiel Kramer kon anders in de Kuip sneller aan een broodje kroket komen dan op het Kasteel. En dan moet je nog munten wisselen ook in de Kuip. Die toiletgroepen in de Kuip worden regelmatig vernieuwd als Ajax er weer een bekerfinale gespeeld heeft, dus ook daar wint de Kuip.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die munten zijn nu afgeschaft. Dus tegenwoordig drinken we wel eens ‘bier’. Heineken Silver. Wel beter dan Amstel Light.
 

stc

Well-known member
Ben benieuwd hoe PSV weer gaat spelen in Nijmegen. Misschien pakt Japert wel weer de hoofdrol samen met zijn maten Tannane, Schone en El Karouani.

Misschien heeft Boscagli na een lange tijd weer eens een basisplaats daar Jarred en Obispo geblesseerd zijn.
 
Bovenaan