Speelronde 20

Reinoud

Well-known member
Leuk om Ajax te zien. Grootste winst is dat die gigantische kansen die Excelsior vorige week nog kreeg vandaag niet worden weggegeven. Op laatste grote kans na.
 

Miramar

Well-known member
Proficiat met de titel Ajacieden. Eerst met een hoop heibel en gedoe de concurrentie zand in de ogen gooien en dan met het kampioenschap aan de haal gaan. Slim...
 

Pascallovic

Well-known member
Leuk om Ajax te zien. Grootste winst is dat die gigantische kansen die Excelsior vorige week nog kreeg vandaag niet worden weggegeven. Op laatste grote kans na.
En dat het weer op voetbal lijkt. Je creëert vanuit voetbal ook weer meerdere kansen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, winnen van een waardeloze nummer laatst en we worden kampioen.
Nou ja, het is iig wel weer een stuk beter maar toch, Cambuur.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, winnen van een waardeloze nummer laatst en we worden kampioen.
Nou ja, het is iig wel weer een stuk beter maar toch, Cambuur.
Twente en AZ wonnen er door een late goal met 0-1, Feyenoord won er thuis maar met 1-0 van, PSV verloor er met 3-0. Cambuur kan zich meten met de top.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Benitez; Teze, Branthwaite, Obispo, Mwene; Sangare, Til, Veerman; Simons, De Jong, El Ghazi

Wisselspelers PSV: Drommel, Waterman, Ramalho, Silva, Hazard, Gutierrez, Bakayoko, Saibari, van Aanholt, Ledezma

Wederom een opstelling van niks.
 

stc

Well-known member
Proficiat met de titel Ajacieden. Eerst met een hoop heibel en gedoe de concurrentie zand in de ogen gooien en dan met het kampioenschap aan de haal gaan. Slim...
Nee hoor. Naar mijn inziens wordt Feyenoord gewoon kampioen. Vandaag gaan ze gewoon winnen van een zwak PSV. Slot heeft het tactisch goed voor elkaar en ik verwacht vandaag veel van Kokcu, Timber en Dilsorun. Zij gaan PSV gewoon oprollen.
 

Batigoal

Well-known member
Prima goal van Berghuis! Het loopt vandaag wel lekker, maar inderdaad tegen godbetert Cambuur he.
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Ajax is nu echt in de winning mood en ik zie PSV en Feyenoord de komende tijd punten verliezen.
 

stc

Well-known member
Ajax is nu echt in de winning mood en ik zie PSV en Feyenoord de komende tijd punten verliezen.
PSV gaat vandaag al 3 punten verspelen. Ajax gaat sowieso op 23 april weer punten verspelen. Allicht zal Feyenoord ook nog wat gelijk gaan spelen.
 
Bovenaan