Speelronde 18

Gaat Jordan Henderson zondag het verschil maken voor Ajax?

  • Ja!!

    Stemmen: 1 16,7%
  • Nee....

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Hehe, Lang gaat komen...
Mr Me, Myself and I eruit.

Jensen erin voor Toornstra
 

JMD

Well-known member
Jans heeft wel een mooie ploeg van Utrecht gemaakt. Niet heel veel echt mooi voetbal, maar wel 100% strijd. Die gaan nog flink klimmen.
 

JMD

Well-known member
FC Utrecht gaat alles of niets spelen... Met een PSV dat geen bal vasthoudt kan dat zomaar alles opleveren, al blijft er bij PSV natuurlijk voorin zat kwaliteit om met een actie het duel te beslissen.
 

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk hoe zwak PSV speelt, ballen over 5 meter komen niet eens aan...
Met een punt kom je hier vanmiddag nog goed weg.
 

Batigoal

Well-known member
Voor de titelkansen maakt het voorlopig nog niet zoveel uit, maar dit is wel een klap voor PSV om het record niet te pakken.
 

stc

Well-known member
Word je nou nooit moe van jezelf?
Ik heb bijna gelijk gekregen. Hé begin van het einde. Als elke tegenstander vechtlust op de mat gaat leggen, gaat PSV heel veel punten verspelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

erka

Well-known member
Ik heb bijna gelijk gekregen. Hé begin van het einde. Als elke tegenstander vechtlust op de mat gaat leggen, gaat PSV heel veel punten verspelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ja joh, dik verliezen is bijna gelijk aan gelijkspelen. Neem er nog eentje.
 

Mario

Well-known member
Jammer van dat record, maar gewoon nog steeds 18 Eredivisie wedstrijden ongeslagen. Ook nog steeds op koers om het record uit 1988 te verbeteren. Toen was het na 17 overwinningen toch ook een gelijkspel?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan