Speelronde 18

Speelronde 18

  • Jazeker

    Stemmen: 3 21,4%
  • Nee wtf!?

    Stemmen: 3 21,4%
  • Al was het maar vanwege abu

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Belangrijke winst voor Ajax. PSV hijgt toch beetje in de nek en t gat met Feyenoord moet ook niet te groot worden al verwacht ik toch wel dat Feyenoord kampioen gaat worden dit seizoen. Volgend seizoen samen met Ajax de C.L in? :)
 

delmaestro

Well-known member
3-1 tegen Twente, een redelijke pot gespeeld met Yeini i.p.v. Nakamba. En dan krijgen we B?ttner nog erbij. Het geeft de burger een beetje moed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Want een keeper van 20 jaar mag geen mindere wedstrijd spelen?

Ongeacht leeftijd mag een keeper in principe geen mindere dagen hebben. Iedere keeper heeft echter wel eens een mindere dag.

Ik las trouwens dat Ajax overweegt om Krul zijn huurperiode te be?indigen.
 

Joost

Well-known member
Nou... de 0-1 valt inderdaad uit een vrije trap wat niet zoveel was. Maar Blom was, voor de neutrale kijker, gewoon goed aan het fluiten verder.

In de eerste helft geeft hij tot twee keer toe een overduidelijke achterbal als hoekschop aan Feyenoord. In de tweede helft begint hij met een paar erg gemakkelijke vrije trappen aan Feyenoord te geven ?n fluit hij een fair duel tussen Jones en Papazoukis af nadat de keeper blijft liggen.

Komt verder bij dat het doelpunt ontstaat uit een onterechte vrije trap ?n dat het buitenspel was.

Verderop was er nog die enorme kans voor Jorgenson. De hele wedstrijd loopt Blom te zeuren over een metertje smokkelen bij een vrije trap en nu laat hij een ingooi snel nemen 20 meter verder dan de plaats waar de bal uitging, 't is maar goed dat die er niet in ging.

Dan mag Blom voor de TV kijker wel een aardige wedstrijd gefloten hebben, zijn kleine foutjes (en die van zijn assistent) blijken toch wel degelijk cruciaal.

Maargoed, dat gaat helemaal niets meer aan het resultaat veranderen. Ik was wel redelijk positief verrast gisteren. Roda hield Feyenoord, de meest scorende ploeg in de Eredivisie, goed van het doel af. Feyenoord kwam niet veel verder dan mogelijkheden uit standaardsituaties. Papazoukis was sterk in de lucht en leek aardig te klikken met Ajagun. Het is echt jammer dat er vanaf de flanken totaal geen dreiging komt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
In de eerste helft geeft hij tot twee keer toe een overduidelijke achterbal als hoekschop aan Feyenoord. In de tweede helft begint hij met een paar erg gemakkelijke vrije trappen aan Feyenoord te geven ?n fluit hij een fair duel tussen Jones en Papazoukis af nadat de keeper blijft liggen.

Jones werd wel degelijk geraakt met een elleboog, geen opzet uiteraard.

Komt verder bij dat het doelpunt ontstaat uit een onterechte vrije trap ?n dat het buitenspel was.

Klopt, maar dat kon de assistent nooit zien. Zonder videoref is dit een logische beslissing, want bij twijfel moet je door gaan

Roda hield Feyenoord, de meest scorende ploeg in de Eredivisie, goed van het doel af. Feyenoord kwam niet veel verder dan mogelijkheden uit standaardsituaties.

Toch kwam Feyenoord tot 8 schoten binnen de palen en 9 erbuiten. Jullie staan alleen niet laatste omdat Roda's beste man op doel staat. Als hij die ballen van afstand niet klem heeft, ik geloof dat hij er 5 had, dan kan het ook 0-4 of erger worden.
 

Ska P 187

Well-known member
Hij verrast me sowieso positief. Soms met de voet is hij wat onzeker, maar dan is hij besluitvaardig en ramt de bal onajaxachtig de tribune in, die komt er wel.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan