Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

De Groene Scout

Well-known member
De boeken met zwarte Piet worden uit de bibliotheken gehaald, ondanks dat 55% van de Nederlanders hier niet achter staan. De woordvoerder haalt even het fascisme er bij als het over zwarte Piet gaat. Die zit hoog in de deug bubbel đź‘Ť
Dan kunnen alle bibliotheken wel op slot. In 90% van alle boeken staan wel zaken die eigenlijk niet door de beugel kunnen of we in het verleden anders deden dan nu. Knettergek.
 

zwammy

Well-known member
Het was ook maar 55% van een eenvandaag panel, dus helemaal niet op echte. Waarde geschat. Ach ja hij vond ook dat een deel van de mensen zich niet moeten bemoeien met de keuzes, zouden ze dan ook mogen stoppen op daar subsidie bij te betalen vraag ik me dan af.
 

Joost

Well-known member

Naast dat het verhaal ook dit jaar weel heel knap bedacht is, wel frappant dat de NTR haar best doet om Halsema hiervoor te vragen maar dat ze niet even vijf minuten tijd heeft. Tenzij ze er negatief mee in het nieuws komt, dan heeft ze wel alle tijd.
 

zwammy

Well-known member
Waar is die dan?

Gezeur, ook wel een mooi woord. Het is maar gezeur dat in een open democratie mensen gaan bepalen wat wel en niet goed is om te lezen, maar goed daar is ie weer: in Congo hebben ze ook geen boeken over zwarte Piet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Godallemachtig hier was ik toch wel bang voor, wat een ellende maar goed, ze roepen het ook wel over zichzelf af, zul je net zien dat die zak kolen je de nek om draait. ANWB maar bellen?
 

gevegt

Well-known member
Als er morgen nog geen oplossing in zicht is, moeten wij toch echt met een goed plan komen om alles weer in goede banen te leiden.
 

Abubakari

Well-known member
En Pietje Paniek is volgens mij ook niet aan boord om Sinterklaas wakker te schudden, zou geen overbodige luxe zijn want die loopt zoals gewoonlijk weer rond alsof er niks loos is.
 
Bovenaan