SC Heerenveen 2016/2017

Pascallovic

Well-known member
Ben benieuwd of ie het nog aan kan qua blessures. Moet voor het eerst sinds lange tijd weer echt wekelijks spelen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Het transfergeweld komt aardig los nu. Ben benieuwd of Larsson behouden kan blijven. Cavlan, Te Vrede en Otigba zullen ze nog proberen te verkopen gok ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen zou rond zijn met Willem II vwb Peters.
Straks die Japanner er nog bij en dan Te Vrede en Otigba weg en dan hebben we een prachtig team!

Mulder/Vd Steen

Marzo/Huizing
St Juste/Schmidt
Peters/Bijker
Van Aken/Cavlan

Schaars/Vd Boomen
Thern/Thorsby
Namli/Van Amersfoort/Kobayashi

Zeneli/Slagveer
Reza/Veerman
Larsson/Zahovic
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Reza doet het echt heel aardig voorlopig. Vooral een heel goede klik met Larsson, Namli en Van Amersfoort. Het is nog voorbereiding natuurlijk, maar als het gaat lopen met die positiewisselingen, dan kan Heerenveen nog weleens gaan verrassen dit seizoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verdedigend vind ik het ook niet heel geweldig.


St Juste en Van Aken zijn prima en weer een jaar verder in ontwikkeling en met Peters heb je een leider erbij. Marzo blijf ik kwetsbaar vinden


Belangrijk vind ik echter dat je nu met Schaars echt een controleur hebt, waardoor er minder druk op de defensie komt. Dat was vorig jaar het probleem. We verdedigden niet als team. Begon al voorin


Onder Streppel is het volop jagen en ook daarin doet Reza het heel goed. We zullen heus wel weer de nodige ketsers oplopen, maar ik heb er wel vertrouwen in. Talent genoeg en nu met Schaars en Peters en Reza ook wat meer ervaring en leiders.
 

Maasveld

Well-known member
Die Peters vind ik alleen niet zo heel goed. Eigenlijk zonde dat van Aken daardoor naar de backpositie moet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Peters vind ik alleen niet zo heel goed. Eigenlijk zonde dat van Aken daardoor naar de backpositie moet.

Ik ken Peters niet zo goed eigenlijk, maar in Tilburg zijn ze wel heel positief over hem.

Ik zie Van Aken ook het liefst centraal, maar hij en St Juste hebben eigenlijk beiden een mentor nodig en op linksback overtuigen Bijker en Cavlan allerminst.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe kennen jullie hem dan? Op basis van 1/2 duels? Peters is mij nooit opgevallen in positieve, maar ook niet in negatieve zin. Bouwt redelijk op en doet geen gekke dingen. Ook niet voor niks aanvoerder lijkt me.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
van Anholt terughalen? Die is na een korte periode in Duitsland weer vrij.

Dat was ook vaag trouwens. Die deed het daar prima volgens de trainer en toen kwamen ze erachter dat ze eigenlijk een vleugelspits zoeken.. Waarom dan een back op proef nemen?
 

gevegt

Well-known member
Dat was ook vaag trouwens. Die deed het daar prima volgens de trainer en toen kwamen ze erachter dat ze eigenlijk een vleugelspits zoeken.. Waarom dan een back op proef nemen?
Dat is typisch Duits om te zeggen dat je er geen ruk van kunt.
 

Batigoal

Well-known member
Peters valt vooral op vanwege zijn domme kaarten altijd en commentaar op de wedstrijdleiding. Wat dat betreft dus een waardig opvolger voor Vd Berg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Peters valt vooral op vanwege zijn domme kaarten altijd en commentaar op de wedstrijdleiding. Wat dat betreft dus een waardig opvolger voor Vd Berg.

Verder is hij druk met zijn kapsel. Ook wel wat blundertjes zien maken, maar ik zie hem inderdaad niet veel vaker dan een paar wedstrijden per jaar.
 
?

?uti

Guest
BBC verklaart shirt van Heerenveen tot ??n van de lelijkste ooit


BBC verklaart shirt van Heerenveen tot ??n van de lelijkste ooit
Wat vind jij van het Heerenveenshirt?
Over smaak valt niet te twisten, zeggen we altijd. Bij de BBC doen ze dat toch. En de smaak van de Britse staatsomroep blijkt te verschillen van die van de Friezen. Het shirt van voetbalclub sc Heerenveen werd verkozen in een lijst met 'lelijkste shirts aller tijden'.

http://www.rtlnieuws.nl/sport/voetb...-van-heerenveen-tot-een-van-de-lelijkste-ooit
 
Bovenaan