Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wij hebben ons in het Gelredome goed voorbereid op de wedstrijd tegen Ajax. Een zware eerste wedstrijd om mee te beginnen, maar we zijn er klaar voor. Het feit dat Vitesse mij terug wilde hebben was een goed gevoel en de verwachtingen in Arnhem zijn hoog.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Het seizoen 2019/2020 is begonnen.
Gaat PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) het taboe doorbreken of gaan ze net als het echte PEC een seizoen tegen degradatie vechten.
We zullen het gaan zien dit zijn de standen bij de rust ;

Eredivisie :
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - Willem II (Pascallovic) 1-1
Vitesse (Kralinger) - Ajax (Abubakari) 2-1
FC Emmen (zwammy) - FC Groningen (Unregistere) 3-0
VVV Venlo (Maasveld) - RKC Waalwijk (Reinoud) 2-2
FC Twente (De Groene Scout) - PSV Magikan) 3-2
Heracles Almelo (JMD) - SC Heerenveen (PES5) 1-2
ADO Den Haag (Mario) - FC Utrecht (Bernardo) 0-0
Feyenoord (Susa) - Sparta Rotterdam (Simon) 1-1
AZ (Schaakliefhebber) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 1-4
Hoofdklasse :
VC Trynw?lden (Suikerbrood) - vv Delfstrahuizen (Satyr) 0-4
Read Swart (SC Heerenveen) - Gemert (Willy) 1-4
Xerxes DZB (Hankie) - Sporting Andijk (Marinos) 7-1
SVZ (Andre) - Beerschot (Kielse Rat) 2-4


Onze nieuwkomer Gemert (willy) doet het goed met een 1-4 voorsprong

Alleen ADO Den Haag (Mario) is nog niet op het veld verschenen.
Daar ga ik de uitslagen van vaste vervanger Mommiej dan voor gebruiken.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Ik hoor het wel. Ik ga de wedstrijden van morgen invullen, en verder vakantie vieren. ADO is nog op trainingskamp in het VK, en daarna nog ff een oefenwedstrijd tegen PSG :rumcolaa:
 

Abubakari

Well-known member
2-1 achter, die Duitsers uit Venlo maken nog 3-1 kort voor tijd, anders sta je gewoon voor.
Ik heb vandaag wel fouten gezien die te maken hadden met afstemmingsproblemen. Bij balverlies staat het middenveld nog niet goed, waardoor de tegenstander vaak door kan lopen. Ziyech en Nico waren stukken minder dan normaal. Die zitten duidelijk nog niet in het ritme, ook niet conditioneel. Echter zijn er ook nog andere zaken te benoemen voor dit puntverlies en dat is gebrek aan scherpte. Zowel in de afronding, als bijvoorbeeld bij de 1-0 en 2-1 waar men gewoon niet oplet.
Na rust de rug rechten, uit een ander vaatje tappen en scherp beginnen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Tellen die dan nog mee voor de wedstrijd? Hij heeft al meer dan de helft gemist en volgens mij is er een minimaal aantal wedstrijden die je moet voorspellen om in de speelronde meegenomen te worden?

Voor zover ik weet niet, zolang je maar iets van de speelronde voorspelt telt het mee dacht ik.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen met nog een paar minuten te spelen er is nog niet erg veel gescoord maar PEC Zwolle heeft wel een voorsprong genomen :

Eredivisie :
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - Willem II (Pascallovic) 2-1
Vitesse (Kralinger) - Ajax (Abubakari) 2-1
FC Emmen (zwammy) - FC Groningen (Unregistere) 3-1
VVV Venlo (Maasveld) - RKC Waalwijk (Reinoud) 2-3
FC Twente (De Groene Scout) - PSV Magikan) 5-2
Heracles Almelo (JMD) - SC Heerenveen (PES5) 2-3
ADO Den Haag (Mario) - FC Utrecht (Bernardo) 1-1
Feyenoord (Susa) - Sparta Rotterdam (Simon) 1-2
AZ (Schaakliefhebber) - Fortuna Sittard (fortuna1987) 1-5
Hoofdklasse :
VC Trynw?lden (Suikerbrood) - vv Delfstrahuizen (Satyr) 1-4
Read Swart (SC Heerenveen) - Gemert (Willy) 1-5
Xerxes DZB (Hankie) - Sporting Andijk (Marinos) 9-2
SVZ (Andre) - Beerschot (Kielse Rat) 2-4
 

Abubakari

Well-known member
In blessuretijd schiet Huntelaar er nog snel even 3 in en zo wint Ajax toch nog bij Vitesse, 3-4. :heinz:

Alleen Pascallo en ik hadden 4-0 bij AZ-Fortuna leert een vlotte rondgang langs de velden.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Even niet opletten in de verdediging en de punten zijn weg.
Het gaat toch al veel lijken op het doem scenario van kampioen en dan degradatie.
Maar goed is pas een wedstrijd gespeeld en het kan alleen maar beter worden.

Gefeliciteerd Pascallovic met de drie punten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In blessuretijd schiet Huntelaar er nog snel even 3 in en zo wint Ajax toch nog bij Vitesse, 3-4. :heinz:

Alleen Pascallo en ik hadden 4-0 bij AZ-Fortuna leert een vlotte rondgang langs de velden.
Twee daarvan waren buitenspel. Ik ga klagen bij de sat?bond.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoppaaa. 3-4 op het kunstgras van Heracles. Altijd lekker om te winnen bij terugkeer op het oude nest en zeker tegen een oud-werkgever.
 

Abubakari

Well-known member
Twee daarvan waren buitenspel. Ik ga klagen bij de sat?bond.

De Sat?bond, dat ben ik. Geen buitenspel, we wisten niet dat jij een vrouw was en we hebben je een mailtje gestuurd waarin we uitleggen wat buitenspel is.

Mooi, zo'n zege in de slotfase. De hele wedstrijd beter, maar de kansen niet benut, totdat the Hunter er in kwam. Volgende week the Hunter in de basis en Kasper het Spookje maar weer op de bank.
 

zwammy

Well-known member
Weet de sat?bond de weg naar Emmen voor de schaal? Rijd dan ook even langs Andijk want ik wil het wel vieren met mijn vriend :duim:
 
Bovenaan