Roda JC Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk! Heel goed ventje (haha!), maar komt tekort voor Feyenoord. Ik zou het heel leuk vinden als hij zich bij Roda wel kan laten zien en van waarde kan worden.
 

Joost

Well-known member
Er zou geen geld meer zijn om hem in dienst te hebben, meldt VI.
Wat een kutsmoes.

Er speelt heel veel op de achtergrond maar deze had ik niet aan zien komen. Ik zou nu verbaasd zijn als Streppel morgen op de bank zit.
 

Joost

Well-known member
Ik ben nog steeds stomverbaasd.

Is Roda de eerste club die middenin de transferperiode beseft dat de TD te duur is.
 

Joost

Well-known member
Van As gaat het aanvechten. De spelersgroep is furieus en het is volgens de berichten onrustig rond het stadion.
 

JMD

Well-known member
Grofweg zitten er twee rotte appels en dat zijn de voorzitter van de RVC en de voorzitter van de Stichting.
Daar ben je lekker mee...

Maar hoe zit het organogram van Roda dan in elkaar dat zij de baas zijn? De RVC is toch meestal alleen een groep mensen die niet de dagelijkse beslissibgen nemen?
 

Joost

Well-known member
Daar ben je lekker mee...

Maar hoe zit het organogram van Roda dan in elkaar dat zij de baas zijn? De RVC is toch meestal alleen een groep mensen die niet de dagelijkse beslissibgen nemen?
Dat is correct. Maar de algemeen directeur is relatief zwak en pas laat begonnen. Dus is de voorzitter van de RVC op zijn stoel gaan zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan