PEC Zwolle - Ajax

PEC Zwolle - Ajax

  • PEC wint wederom

    Stemmen: 4 50,0%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ajax wint net aan

    Stemmen: 2 25,0%
  • Ajax wint ruim

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Komende zondag, 14:30 staat er een mooie pot op het programma: PEC Zwolle - Ajax

Ajax heeft geen goede herinneringen aan PEC de afgelopen seizoenen. Eerst wordt Ajax in de bekerfinale van 't kastje naar de muur gestuurd en in de eerste offici?le wedstrijd van 't huidige seizoen ging 't ook al mis. De thuiswedstrijd bleef 0 - 0 en nu is het komend weekend afwachten wat het gaat worden. Ajax speelt de afgelopen weken zwaar belabberd en PEC staat om een comfortabele 6de plek, maar speelt afgelopen weken enigszins wisselvallig.

Het zou kunnen dat PEC zich enigszins gaat sparen aangezien de finale van de beker op het programma staat. Dit is exact een week later.

Ik gok op een smerige overwinning voor Ajax. Wederom slecht spelen maar een uitmuntende verdediging en een paar vieze counters.
 

Shayman

New member
Zwolle zal zich ongetwijfeld sparen voor de beker dus een 3tje noteren is een redelijk veilige optie.
 

Kevah

New member
Dit gaat weer zo een zaaddodend potje worden, waarop we te horen krijgen dat kunstgras niet echt in ons voordeel is.
Dat PEC daar veel meer baat bij heeft en dat er op 1 of andere dubieuze manier toch een bal in vliegt voor Ajax.

Ik twijfel ook gewoon of ik wel echt serieus wil gaan kijken naar de wedstrijd en dat heb ik echt nog nooit voor Ajax gehad.
 

Batigoal

Well-known member
Hoe meer punten we verspelen, hoe groter de kans dat er nog een flink aantal spelers geloosd gaan worden komende zomer. Aangezien we toch wel 2e worden vind ik dat geen ramp.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik verwacht dat Ajax lekker vrij uit gaat voetballen en dat PEC met de koppies al bij de bekerfinale zit. Na de donder speech van Frank de Boer moeten ze wel! ;)
 

Maasveld

Well-known member
Dit gaat weer zo een zaaddodend potje worden, waarop we te horen krijgen dat kunstgras niet echt in ons voordeel is.
Dat PEC daar veel meer baat bij heeft en dat er op 1 of andere dubieuze manier toch een bal in vliegt voor Ajax.

Ik twijfel ook gewoon of ik wel echt serieus wil gaan kijken naar de wedstrijd en dat heb ik echt nog nooit voor Ajax gehad.
Als er 1 club is die baat zal moeten hebben bij kunstgras is het Ajax wel. Ajax presteert op kunstgras trouwens ook stukken beter dan vele andere clubs.
 

Kevah

New member
Andersen mag echt weer naar Jong Ajax. En in de opbouw Is er geen middenvelder meer, klaassen en bazoer zijn dan net spitsen en serero een verdediger. Zo irritant al het hele seizoen. Nu kan je alleen diepe ballen geven of hem naar de vleugel passen die er niks mee kan omdat het vol staat.
 
Bovenaan