PC-Topic

MWLC

Well-known member
Dan heb je toch bijna geen schijfruimte nodig? Met een beetje yahtzee en wat internet.

Dat is het hem nou juist,omdat ik weinig schijfruimte had,deed hij de updates niet meer. Hij gaf elke x aan dat er minimaal 8 gb moest worden vrijgemaakt. Nou weet ik niet wat het verschil tussen mb en gb is,maar vandaar dat ik een lap wil met veel schijfruimte,zodat hij de updates wel kan doen.
 

Batigoal

Well-known member
Allen opgelet, want Windows heeft afgelopen weekend een nieuwe systeemupdate voor Windows 10 uitgebracht waar een fout in zit, waardoor je mogelijk niet meer bij de bestanden op je harde schijf kan. Dus even automatisch updaten uitschakelen totdat ze een nieuwe update uitbrengen.
 

erka

Well-known member
Allen opgelet, want Windows heeft afgelopen weekend een nieuwe systeemupdate voor Windows 10 uitgebracht waar een fout in zit, waardoor je mogelijk niet meer bij de bestanden op je harde schijf kan. Dus even automatisch updaten uitschakelen totdat ze een nieuwe update uitbrengen.

Bron? Ik kan niks vinden op internet, alleen over updates van april 2018 en november vorig jaar.
 

Batigoal

Well-known member
Bron? Ik kan niks vinden op internet, alleen over updates van april 2018 en november vorig jaar.

Nieuwsbericht, alweer van april: https://www.computeridee.nl/nieuws/blue-screen-of-death-reden-uitstel-spring-creators-update/

Zelf zag ik gisteren dat #windows trending was, waarna ik vooral negatieve verhalen las op Twitter. Gaat nog steeds om de 1803-update. Blijkbaar wordt die nog steeds uitgerold, want mijn laptop werd gisteravond geupdate. Bij mij allemaal goed gegaan.
 

erka

Well-known member
Kreeg zojuist voor het eerst dit bericht tijdens surfen naar een betrouwbare Amerikaanse website

451: Unavailable due to legal reasons
We recognize you are attempting to access this website from a country belonging to the European Economic Area (EEA) including the EU which enforces the General Data Protection Regulation (GDPR) and therefore access cannot be granted at this time.

Brrrrrrr....
 

Hankie

Well-known member
Kreeg zojuist voor het eerst dit bericht tijdens surfen naar een betrouwbare Amerikaanse website



Brrrrrrr....
Is toch niet erg? Die site heeft blijkbaar een ander beleid op het gebied van privacy en persoonsgegevens.
 

zwammy

Well-known member
Tomtom pakt de laptop niet. zelfs niet na de acties die tomtom voorstelt. Iemand een ander idee wat kan werken?
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben wel een keer toe aan een nieuwe laptop.

Iemand tips voor een goede prijs kwaliteit verhouding ?


Wat ik ermee wil doen.

Surfen
Twitch
Pokeren.

De laptop word altijd wel aardig heet , al verg ik volgens mij niet zo heel veel ervan.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben wel een keer toe aan een nieuwe laptop.

Iemand tips voor een goede prijs kwaliteit verhouding ?


Wat ik ermee wil doen.

Surfen
Twitch
Pokeren.

De laptop word altijd wel aardig heet , al verg ik volgens mij niet zo heel veel ervan.

Ik had daar ook altijd last van, mijn vorige laptop viel ook uit als die te heet werd. Los van periodiek onderhoud door het stof weg te halen kun je zo'n standaard aanschaffen waar je de laptop op zet waardoor de hete lucht weg kan. Dat werkt heel goed.
 

MWLC

Well-known member
Vraagje.

Ik moet voor mijn oud buurman een lap zoeken. Nu heb ik er 1 gevonden met de maat 1280x800,weet iemand wat dat voor maat is? Het liefst de diagonale maat.
 
Bovenaan