Oranje Leeuwinnen

gevegt

Well-known member
Ze hebben een hoempapa orkest op de tribune zitten.
En ik maar denken dat het niveau omhoog moet.
 

JMD

Well-known member
Nou, dan gaat het lastig worden qua kwalificatie voor de OS als je deze pot niet wint. MAar goed, Jonker liep toch al te klagen dat de speelsters zo'n druk programma hadden, dus dan maar 1 toernooi minder... ;)
 

Miramar

Well-known member
Nou, dan gaat het lastig worden qua kwalificatie voor de OS als je deze pot niet wint. MAar goed, Jonker liep toch al te klagen dat de speelsters zo'n druk programma hadden, dus dan maar 1 toernooi minder... ;)
Opheffen dat zeikelftal.
 

JMD

Well-known member
Opheffen dat zeikelftal.
Ik vond het idd wel erg veel gezeur de laatste weken. Jarenlang lopen te zeuren dat je niet serieus genomen wordt. Dan wordt vrouwenvoetbal steeds serieuzer genomen, dan komen er toernooien bij, wordt de eredivisie steeds volwaardiger, spelen veel internationals in het buitenland en dan klagen ze nu dat ze teveel moeten spelen. Tsja, jullie wilden toch gelijk zijn aan de mannen? Gelijk verdienen enz... Dan hoort dit er ook bij.
 

JMD

Well-known member
Zie net even de 2 goals van België, bij die eerste wil ik de keepster nog licht het voordeel van de twijfels geven, want die klutsbal klutst wel heel erg, maar die 2e, manmanman...
 

JMD

Well-known member
En nu winnen de dames in de slotfase, 2-1 tegen Engeland. Omdat België weer won staan zij bovenaan
 

Mommiej

Well-known member
Dat betekent dat als Oranje 1 december uit bij Engeland niet met meer dan 1 goal verschil verliest het op 5 december thuis tegen Belgie in eigen hand heeft om de groep te winnen.
 
Bovenaan