Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Altijd goed om te weten dat PSV zeker Europees voetbal speelt. Levert in ieder geval minimaal 8 miljoen op voor de Eindhovenaren.

En tevens ook gunstig dat je pas ergens eind augustus voor het eerst Europees speelt. Kan je een fatsoenlijke voorbereiding draaien.

NU even Marseille nog de EL winnen en 4e eindigen, dan gaat Feyenoord direct naar de GS van de EL. Gunstig voor NL.
 

JMD

Well-known member
Ik las net dat PSV al 10 Europese duels op rij niet gewonnen heeft (2x 1/8 finales tegen Atletico, 6 groepsduels het seizoen erop en 2x Osijek). Het clubrecord is 11 duels (1992-1995)
Tijd om de serie te stoppen.

Hups PSV!
 

Mario

Well-known member
BATE Borisov ... ik heb werkelijk geen idee. Het liefst winnen natuurlijk, en anders de schade beperken voor de thuiswedstrijd volgende week.
De ploeg is er regelmatig bij geweest in het hoofdtoernooi, alleen hebben ze dit jaar volgens mij wel wat moeite gehad in de eerdere voorrondes.
 

JMD

Well-known member
Deze elf moeten het gaan doen vanavond:
Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeli?o; Rosario, Pereiro, Hendrix; Bergwijn, De Jong, Lozano

Hups PSV!
 

Janssen

Well-known member
Degelijke ploeg zo. Vind alleen die Rosaria maar zo zo.

Die backs zijn wel smullen. Dumfries kun je zo in Oranje zetten hoor.
 

Maasveld

Well-known member
Matig middenveld, trage CV's, internationale groentjes op de backposities, dat kan wel eens een lastige avond worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben misschien niet degene die er iets over mag zeggen... Maareh, wat is PSV in vredesnaam nou aan het doen?
 

Batigoal

Well-known member
Dan kan je aanvallend een leuk voetballertje zijn, maar voor het verdedigende gedeelte moet je niet bij Angeli?o zijn.
 

JMD

Well-known member
Dan kan je aanvallend een leuk voetballertje zijn, maar voor het verdedigende gedeelte moet je niet bij Angeli?o zijn.

En Dumfries was in geen velden of wegen te bekennen bij die 1-0, daardoor ontstond de overtalsituatie aan de linkerkant van BATE.
 

erka

Well-known member
Zoals al gezegd, als Europees voetbal de Nederlandse clubs niet interesseert, schrijf je dan gewoon niet in.
 
Bovenaan