Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Vlak voor rust kwam Arsenal op 0-1 nadat PSV al een paar keer een kansrijke aanval slecht uitspeelde.
Nu na rust lijkt het weer mis te lopen bij een kansrijke aanval, maar scoort Vertessen toch.
 

Susaa

Well-known member
PSV speelt echt prima.

Ze hoeven in deze 'vorm' niet echt bang te zijn voor de komende tegenstander in Europa.

Maar ja, meestal storten de ploegen de Bosz altijd een keertje in halverwege het seizoen.

Ben echt benieuwd, ze zijn nu echt aan!!
 

Mario

Well-known member
Nee, maar er zijn er nog genoeg waar je wel kans tegen zal krijgen. Natuurlijk ga je de CL niet winnen, maar een volgende ronde is echt wel mogelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Maar de heenwedstrijd tegen Arsenal, toen het nog ergens om ging, werd er toch kansloos verloren? Gisteren is dan niet echt een maatstaf.

Wel gewoon een uitstekende prestatie als Nederlandse club om de groepsfase van de CL door te komen.
 

zwammy

Well-known member
Arsenal was toen zo dodelijk effectief. Tegen alle andere clubs speelden ze wel erg volwassen op de 2 1 van Sevilla na in Eindhoven. Sowieso een goede lichting nu bij PSV en vorige week bij PSV NAC 1 van m'n jeugdleden gezien, eigenlijk even met hem willen praten maar die zit ook niet op mij te wachten
 

Mario

Well-known member
Ik ben allang blij dat we een behoorlijk Europees seizoen draaien, dat was de laatste jaren altijd een drama.

Belangrijkste blijft voor mij het landskampioenschap, maar ook fijn dat we nog meedoen op het hoogste Europese niveau.
 

JMD

Well-known member
Nee, maar er zijn er nog genoeg waar je wel kans tegen zal krijgen. Natuurlijk ga je de CL niet winnen, maar een volgende ronde is echt wel mogelijk.
Dat hangt dan af van wie je loot. Bayern, Real en Man City ben je kansloos, mocht PSG erbij komen ook. Maar bij de rest is er tenminste een kansje.
 

JMD

Well-known member
Van liever niet tot liever wel:
Bayern
Man City
Real Madrid
Atletico Madrid
Barcelona
Dortmund
Sociedad
 

Mario

Well-known member
Hoog Spanje gehalte, dus dat zal het wel worden. Mijn voorkeur gaat echter uit naar Dortmund.
 

stc

Well-known member
Maakt niet uit tegen wie ze loten. Tegen iedere tegenstander gaan het leuke wedstrijden worden.
 
Bovenaan