Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Baggio

Active member
HSC'21 speelde vanavond de laatste oefenpot tegen RKZVC en won met maar liefst 12-2.
Vrijwel alle aanvallend ingestelde spelers maakten 1 of 2 treffers. Bannink speelde voor het eerst sinds enkele gemiste duels weer basis. Dit ging ten koste van Coplan op het middenveld. Voorin mocht Jasper Scholten starten ten koste van Diego.
Ik gok dat deze basis-elf ook zaterdag starten.
Je kon er natuurlijk op wachten dat het sprookje van RKZVC een keer over zou gaan. Na het vertrek van Knippenborg ( met in zijn kielzog een zak geld voor optimale randvoorwaarden) denk ik dat het de komende jaren alleen maar verder bergafwaarts zal gaan. Ze hebben wel een paar geweldige jaren gehad !
 

de Kok

Member
Mooi nieuws voor Be Quick, dat ( waarschijnlijk ) Willem Lanjouw za1 gaat trainen.
Het zegt inderdaad niet alles, maar gezien de laatste resultaten verwacht ik dat zo1 komend seizoen hoger zal eindigen dan de afgelopen 2 seizoenen.
Hij gaat spelen in de zat 2 en misschien nog wel in de zat 1.
Ook zijn met die doelstelling terug Martijn Bosman, Laurens Hoexum en Michel van Gessel.
Ik hoorde vandaag dat Willem de eerste treffer al weer heeft gemaakt in het oefenduel tegen Zuidhorn.
 

de Kok

Member
Weekend Groningen en dus even naar BQ. Oefenwedstrijd O21 BQ tegen O23 HHC. Aardige pot in goed tempo waarbij HHC wat makkelijker voetbalde maar overigens een partij redelijk in evenwicht. BQ won met 2-1.
 

Unregistere

Well-known member
Voor ASWH stond vanmiddag de laatste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het programma. Zaterdaghoofdklasser Smitshoek was te gast op sportpark Schildman. Helaas haakte voormalig ASWH-goalie Stef Doedée in de warming-up af met een onwillige bilspier, dus hij kon het doel van de Barendrechters niet verdedigen.

Het werd een wat gezapig potje. Binnen vijf minuten twee grote kansen, maar geen goal en daarna creëerden we niet veel meer. Gaven ook niks weg, dat was het positieve. Na rust werd het tempo wat opgeschroefd en namen we uiteindelijk toch nog afstand van Smitshoek. Zij hielpen zelf een beetje mee, want na een voorzet van Jay Brand kopte Smitshoek-verdediger Vincent Verbond in eigen doel. Drie minuten later ramde Daniël Wissel de 2-0 in het dak van het doel. Zijn zesde van de oefencampagne, wedstrijd gespeeld. Diep in de extra tijd verdiende onze benjamin Luuk Admiraal nog een strafschop. De spelers gunden de 18-jarige Ambachter de mogelijkheid om die zelf te benutten en dus nam hij 'm. Keurig raak, eindstand 3-0 dus.

THV_4735.jpg

Luuk Admiraal, de benjamin van ASWH, duelleert met Smitshoek-linksback en oud-ASWH'er Yassine Belghar
 
Laatst bewerkt:

de Kok

Member
Ook de laatste oefenwedstrijd en dat in Sneek tegen ONS werd ook gewonnen door BQ1887 zondag nl. 1-3. uiteraard voor wat het waard is.
 

de waan

Well-known member
Niet netjes. Niet genoeg spelers is natuurlijk onzin, een extra trainingsavond komt nu waarschijnlijk gewoon even beter uit.
 

De Groene Scout

Well-known member
Net terug van de club, maar de keus om niet te spelen kan niet zo veel met 'te weinig' spelers te maken. Feitelijk maar 2 echte blessures van de 24, een paar kleine pijntjes en verder vooral veel spelers die juist wel een pittige wedstrijd kunnen gebruiken. Blijft een beetje gissen naar de echte reden. Ik denk toch echt dat het meer is vanwege het minimale trainen de laatste weken en dat er liever gericht getraind zal gaan worden richting zondag.
 

Arjen

Member
Helemaal eens met Karrenbelt. En dat zeg ik niet omdat hij bij mij om de hoek woont.
Ik ben het ook eens met hem. Men zegt veel te makkelijk wedstrijden af (zowel oefen als competitie trouwens). Ze hebben blijkbaar geen idee wat dit allemaal betekent. Er moet een nieuwe tegenstander worden gezocht. Arbitrage moet worden ingelicht of zelfs afgezegd. Kantine moet worden ingelicht. Website moet worden aangepast.
 
Bovenaan