Nord-Derby: Bremen - HSV

fr-keff

Active member
m_Werder_HSV.jpg


Zondag 19 april
15:30
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan Werder HSV helemaal de vernieling in helpen. Nadat ze zondag al bewust de wedstrijd tegen Stuttgart lieten lopen.
 

erka

Well-known member
Dit mag geen probleem zijn voor ons.

Hup Werder!!!!!!!!!!! Maak ze helemaal af!
 
?

?uti

Guest
Afgelopen weekend bij HSV - Wolfburg geweest.......echt een trieste ploeg dat HSV zeg. Daar zit totaal geen voetbal in...
 

JFK

Well-known member
Ik ben vorig seizoen dus naar dezelfde wedstrijd gegaan en toen was het ook al niets.
Zonde van zo'n mooie club.
 
?

?uti

Guest
Zo'n Van der Vaart ook....die vent komt nog amper vooruit.
 

De Wolf

Well-known member
Ooit een groot voetballer, zijn tweede periode bij HSV is alleen minder. Ik vraag mij zelfs nog af of hij bij Ajax wat te zoeken heeft.
 
?

?uti

Guest
Zoals hij afgelopen weekend speelde niet. Die jongen mist alles wat hij ooit had.
 
G

Gast

Guest
Tijd voor het begin van de wederopstanding. 0-3 en doorstomen richting Champions League
icon14.png
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat zie je wel vaker, een seizoen pas op de plaats, weer even de luiste poppetjes op de goede plaats om vervolgens een seizoen later kampioen te worden.
Ik denk dat er eigenlijk niets meer mis kan gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zie je wel vaker, een seizoen pas op de plaats, weer even de luiste poppetjes op de goede plaats om vervolgens een seizoen later kampioen te worden.
Ik denk dat er eigenlijk niets meer mis kan gaan.

Zoals NEC. Voor HSV kan het Sparta scenario ook nog opdoemen.
 

Maasveld

Well-known member
Dat zie je wel vaker, een seizoen pas op de plaats, weer even de luiste poppetjes op de goede plaats om vervolgens een seizoen later kampioen te worden.
Ik denk dat er eigenlijk niets meer mis kan gaan.
De concurrentie in de 2. Bundesliga is alleen een piepklein beetje groter.
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat HSV best binnen een jaar weer terug kan keren. Er zit genoeg potentie in die club. Komt er alleen niet uit.
 
Bovenaan