Last Man Standing

Last Man Standing

  • Ja, lijkt me leuk

    Stemmen: 7 87,5%
  • Nee, lijkt me niks

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Nik

Member
Inderdaad netjes. Na twee rondjes heb je Heerenveen en VVV verbruikt, terwijl de meeste anderen al voor Ajax (en AZ) hebben gekozen.
 

Nik

Member
Inmiddels loopt het spel wat langer en merken we dat er verschillende app-groepjes actief zijn waarin wordt gespeeld voor een (kleine) inleg. We hebben met elkaar afgesproken deze te bundelen en te verdelen in €3, €5 of €10 inleg. Mochten er op dit forum spelers zijn die zich hierbij willen aansluiten, stuur mij dan even een berichtje, dan zorg ik dat je hieraan mee kunt doen.

Als je gewoon voor de fun wilt blijven spelen, is dat natuurlijk ook helemaal prima :)
 

Joost

Well-known member
Waarom zijn de namen van FC Utrecht, FC Groningen etc zonder het voorvoegsel 'FC' of 'SC', maar staat er wel AZ Alkmaar, PSV Eindhoven en zelfs alleen 'Waalwijk'
 

Nik

Member
Waarom zijn de namen van FC Utrecht, FC Groningen etc zonder het voorvoegsel 'FC' of 'SC', maar staat er wel AZ Alkmaar, PSV Eindhoven en zelfs alleen 'Waalwijk'

Irritant h?. We gebruiken een API die ervoor zorgt dat programma's/uitslagen etc automatisch verwerkt worden. We kunnen hier zelf niet aan sleutelen, en zijn dus afhankelijk van deze API. We hebben ze al een paar keer gemaild voor dit soort zaken, maar er komt nauwelijks respons. We kijken dan ook naar andere aanbieders.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het kan natuurlijk niet goed blijven gaan als ik het vergeet in te vullen.

Lokwinske Joost!
 

Joost

Well-known member
Leuk!

Bij de grote Eredivisiepoule zijn we ook nog maar met 6 over zie ik. En als Feyenoord en Ajax niet winnen morgen vallen er weer twee af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja in de poule doe ik dan wel weer mee. Wellicht ergens toch overwintering voor mij.
 

Nik

Member
Gefeliciteerd Joost! Doen we nog een rondje? Opnieuw de Eredivisie of de Premier League?
 

Nik

Member
Joost en Max gaan na de winterstop samen uitmaken wie er 2 kaarten voor een Eredivisie-wedstrijd wint. Jullie zijn van de 81 man de laatste 2 die over zijn:)
 
Bovenaan