Iberische clubs in Europa 16/17

Ska P 187

Well-known member
Als ik hem was zou ik lekker voor eeuwig blijven zitten. Als Malage?o zijnde leeft hij denk ik het leven van een koning in Sevilla, dat 1 van de mooiste steden van Europa is. Geld zal toch ook niet echt het probleem zijn, al weet je dat in Andalucia (en Com. Valancia, wtf heel Spanje) nooit.
Maar ik zou geen reden kunnen bedenken om naar een grauw land in het noorden af te reizen en daar weeeeeeer je geluk te beproeven. Echt niet.
 

U.G.

Well-known member
Bij de Portoos hebben zowel Braga als Benfica een hele zware opgave in de return, ze waren beiden, maar vooral Benfica, ietwat ongelukkig in hun heenwedstrijd. Benfica gaat hun topscorer Jonas moeten missen, en da's een hard gelag, en toch vlak ik de kansen nog niet uit. Voor Braga is het wel adeus, zonde voor het talent Rafa, die er hopelijk bij is op het EK.

Benfica staat btw nu in hun generale voor de return in de rust op 1-1 tegen Academica. Let op, mochten zein de 2de helft binnen twintig minuten niet vanuit eigen krachten op voorsprong komen in de tweede helft dan gebeurt er iets controversieels !
 

Raul

Well-known member
Heerlijk van Atletico. Tegen Bayern en ik hoop dat ze Guardiola geen mooi afscheid geven. Ik heb niks met Guardiola.

En ik zet mijn geld op Villarreal maar Sevilla zit er weer bij, net alsof het niks is haha. Ben blij dat er zoveel Spaanse teams doorgaan.
 

T.T.

New member
De uitgeschakelde Spaanse clubs zijn allemaal door andere Spaanse clubs uitgeschakeld. Opmerkelijk.
 

Raul

Well-known member
Vamos Atleti! Aub, vreet ze op! Atl?tico gaat natuurlijk vol voor de champions league en ze gaan die ..... een lesje leren! Ik gok op 1-3(Driemaal Griezmann) voor Atl?tico en 0-0 in eigen huis ;)
 

U.G.

Well-known member
huh, ik was dit topic helemaal vergeten...Raul was ik ook al bijna vergeten.

Ik had voor Real liever Jardim's mannen gehad of zelfs Juve. Die matrassen zijn raar. Maar this is how'it's gonna go down...2-0. 2x jeweetzelluf.
 

Raul

Well-known member
huh, ik was dit topic helemaal vergeten...Raul was ik ook al bijna vergeten.

Ik had voor Real liever Jardim's mannen gehad of zelfs Juve. Die matrassen zijn raar. Maar this is how'it's gonna go down...2-0. 2x jeweetzelluf.

Meen je dit nou? Mij vergeten? Matrassen zijn gevaarlijk ;)
 

U.G.

Well-known member
Absence makes the heart lose weight :eek:

Jokes vriend...mostra o teu rosto aqui wat vaker caralho. Kleine moeite, de fok is wrong met jou :D

Bijna gol....
 

U.G.

Well-known member
Matrassen zijn niet gevaarlijk hoor btw...je moet ze ook vooral met NASA traagschuim halen;)...koop je bij Turken bijv, ja dan....op eigen risico.
 
G

Gast

Guest
Vind Atl?tico al het hele jaar minder sterk ogen als voorgaande jaren, minder een machine. Heb lang niet elke pot gezien, maar elke pot die ik van ze zie, is er toch minder gedrevenheid dan zo rond 2014.
 

U.G.

Well-known member
Real had beter al een goal erbij moeten hebben ingepist. Zo 'makkelijk' als het gaat nu zullen ze al snel verzanden in gemakzucht.
 
G

Gast

Guest
Zullen dadelijk wel tegen een 1-1 aanlopen, zoals in dit soort wedstrijden tegen Atl?tico wel vaker gebeurde...
 

U.G.

Well-known member
Toch wel heerlijk hoor ...om er een voetballertje bij te hebben ( Isco ).
 
Bovenaan