Het weer

erka

Well-known member
De kans is aanwezig dat het nog lang geen lenteweer wordt. Modellen wijzen de laatste dagen op een koude ooststroming met een traditionele Scandihoog.
 

JMD

Well-known member
De kans is aanwezig dat het nog lang geen lenteweer wordt. Modellen wijzen de laatste dagen op een koude ooststroming met een traditionele Scandihoog.

In GB zou het diep kunnen gaan vriezen las ik (-18 ofzo...).

Was van plan in de vakantie (over iets meer dan 1 week) misschien een paar dagen naar Engeland te gaan. Denk dat ik dat maar laat..

Hoe groot schat jij de kans overigens dat dit koude weer echt gebeurt?
 

erka

Well-known member
In GB zou het diep kunnen gaan vriezen las ik (-18 ofzo...).

Was van plan in de vakantie (over iets meer dan 1 week) misschien een paar dagen naar Engeland te gaan. Denk dat ik dat maar laat..

Hoe groot schat jij de kans overigens dat dit koude weer echt gebeurt?

50/50. Het zit er al een tijd in, maar zoals altijd moet het bij ons wel precies goedvallen qua drukverdeling. Voor GB geldt precies hetzelfde. Die -18 lijkt me te laag. Geloof ik niet in.
 

JMD

Well-known member
50/50. Het zit er al een tijd in, maar zoals altijd moet het bij ons wel precies goedvallen qua drukverdeling. Voor GB geldt precies hetzelfde. Die -18 lijkt me te laag. Geloof ik niet in.

Hoezo 'zit het er al een tijd in'??
 

JMD

Well-known member
Het lijkt komende week toch niet extreem koud te worden, wel wat vorst, maar niet de ijsdagen die voorspeld waren.
 
Bovenaan