Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Piroe is natuurlijk wel een Lullo eerste klas.

Feyenoord inruilen voor PSV:werder:

Durfde de concurrentie met Vente niet aan. Uiteindelijk natuurlijk wel visie. Locadia en De Jong kunnen er beide geen kut van en Vente heeft J?rgensen voor zich.
 

Susa

New member
Gevegt gefeliciteerd !!!

Propper nokt hem!!!

PSV kennende zal er wel weer een mislukking uit Zuid Amerika of Mexico komen.
 

JMD

Well-known member
Wanneer gaat Brenet eindelijk weg???

Met de huidige leegloop was ik zelfs nog te optimistisch over komend seizoen... We mogen blij zijn als we de PO Europees halen als het zo doorgaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tenzij ze nog flink gaan toeslaan op de transfermarkt verwacht ik dat het een derde plaats gaat worden. Voor de titel lijkt mij Ajax favoriet, maar Feyenoord sluit ik ook niet volledig uit. Het hangt ook sterk af van de Europese campagne en blessures en schorsingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfertopic

Het grote PSV transfertopic

Als De Jong vertrekt verwacht ik Vincent Janssen op huurbasis bij PSV.

Die kans is dan groot ja. Brands heeft concrete interesse in De Jong ontkend. Laten we hopen dat alle clubs met geld verstandig zijn en niet voor De Jong gaan. Janssen zou ze namelijk in PSV shirt wel weer tegen het netje aan schieten.
 

Eresd?g?

Banned
Frank de Boer wil Luuk naar de Premier League halen. Ik neem aan dat dit die droge Westfriese humor van Frank is....
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zoet moet 15 miljoen kosten. Niet dat er ook maar ??n club interesse heeft, maar dat heeft PSV bekend gemaakt.
 

JFK

Well-known member
Pr?pper weg, wellicht dus ook De Jong en Zoet.
Gelukkig is er op tijd ge?valueerd.

Nu schijnt het ook dat Coco heel boos is geweest.
Raar, aangezien hij eerst nog heel lovend was over het spel van PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Frank de Boer wil Luuk naar de Premier League halen. Ik neem aan dat dit die droge Westfriese humor van Frank is....

Dat mag ik toch aannemen. Ajax zal ook niet blij zijn met De Boer als hij een concurrent financieel en sportief vooruit gaat helpen.

Zoet moet 15 miljoen kosten. Niet dat er ook maar ??n club interesse heeft, maar dat heeft PSV bekend gemaakt.

Bedoelen ze niet dat Zoet de club 15 miljoen euro kost in de zin dat met hem onder lat CL voetbal halen niet echt re?el is?
 

Janssen

Well-known member
Als De Jong vertrekt verwacht ik Vincent Janssen op huurbasis bij PSV.

Waarom niet met Locadia en Lammers als spitsen? Is voor de Eredivisie voldoende. Locadia mag dan wel een mafklapper zijn, hij moet er ook gewoon 20 kunnen maken in een seizoen.
 

JMD

Well-known member
Brands en Gerbrands hebben echt hopeloos gefaald.

Jep. En niet alleen dit jaar. HAdden vorige zomer door moeten selecteren (maar waren verblind door de onverwachte titel), en hadden deze zomer gewoon afscheid moeten nemen van Cocu. PSV heeft een frisse wind nodig, en het voetbal werd er de laatste jaren (sinds 2015) niet beter op. Kan Cocu wel lekker boos gaan worden,maar het slappe spel is hem aan te rekenen. Cocu gaat dit echt niet meer aan de praat krijgen, ben benieuwd of hij de kerst haalt en hoeveel punten we achter staan op plaats 1/2/3 als Cocu de zak krijgt. Door lang te wachten is niet alleen dit seizoen al verkloot (of we moeten kampioen worden, maar dat zie ik niet gebeuren),maar voor hetzelfde geld behaal je geen Europees voetbal komend seizoen en is dan ook komend jaar al verkloot.

Maar Gerbrands lult op twitter vooral over zijn boekjes en vindt dat je je niet moet laten leiden door 1 minder duel. Nou ja, het is eigenlijk al ruk sinds halverwege 2015 (met oplevingen in de CL en voorjaar 2016)
 
Bovenaan