Het grote Serie topic!

delmaestro

Well-known member
Ik ook. Maar George RR Martin zegt dat we hem op mogen sluiten in de gevangenis als hij het boek niet voor die tijd af heeft. Dus ik ben vol vertrouwen.

Ik niet. Niet vanwege de deadline, maar nu de grote verrassingen er toch uit zijn kan hij er ook voor kiezen om het script van de serie grotendeels te copy-pasten...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er komt w??r een extra seizoen van Lucifer! Na seizoen drie ging de stekker eruit, Netflix maakte daarna zelf seizoen 4, inclusief een 'definitief' einde, maar de kijkcijfers en rating waren zo goed, dat er dus een 5e seizoen komt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zone blanche gezien, Frans en een beetje mysterieus maar ik vond 'm wel goed.
Nu 2e seizoen van Dark, moest er even in komen maar ook deze vind ik erg goed.
 

Abubakari

Well-known member
Yep, ligt redelijk in de lijn met de 2 vorige seizoenen, kijkt dus weer prima weg.

Ik vond het teveel van hetzelfde. Ben er wel klaar mee.

Zat eergisteren the Handmaids tale te kijken, werd ik zeer aangenaam verrast met een buitengewoon lekker muziekje. Serie kan op slag niet meer stuk.

 

Batigoal

Well-known member
The Witcher was wel cool, maar op het moment dat ik er goed in kwam was de serie voorbij. Maar ik heb ook niet de spellen gespeeld, dus daarom was het in het begin lastig te volgen.
 

Abubakari

Well-known member
Top Boy, Engelse serie over jonge gasten in een achterbuurt die drugs dealen of daar tegen wil en dank bij betrokken raken.
Twee seizoen van 4 afleveringen uit 2011 en 2012 onder de titel Summerhouse en daarna een seizoen uit 2019 van 10 afleveringen onder de naam Top Boy. Vrij harde en realistische serie, werd qua stijl vergeleken met the Wire.
Staat op Netflix.
 

Maasveld

Well-known member
Top Boy, Engelse serie over jonge gasten in een achterbuurt die drugs dealen of daar tegen wil en dank bij betrokken raken.
Twee seizoen van 4 afleveringen uit 2011 en 2012 onder de titel Summerhouse en daarna een seizoen uit 2019 van 10 afleveringen onder de naam Top Boy. Vrij harde en realistische serie, werd qua stijl vergeleken met the Wire.
Staat op Netflix.

Die had ik ook al op mijn vizier staan. Aanrader dus?
 

Abubakari

Well-known member
Wat mij betreft wel.
Derde seizoen heeft ook oog voor andere problemen zoals racisme, immigranten, illegalen, zeg maar alles wat in de armere buiten speelt, maar de hoofdmoot is nog steeds drugs.
 
Bovenaan