Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet je spelers tevreden houden en een positief signaal naar de rest van de spelersgroep geven. Inderdaad veel te hoog zitten kan een negatief effect hebben op de speler zelf, maar ook op andere spelers die hun contract moeten verlengen.
 

Abubakari

Well-known member
Zeker doen! Een PSV'er die veel te dik is en al tijden niks meer presteert halen. Bij PSV lachen ze jullie uit als dit jullie wraak op Wijnaldum moet zijn, maar laat PSV maar lachen.
 

De Wolf

Well-known member
Willems heeft torren in zijn kop. Net zoals zijn vriendje Lens waarmee hij Mathijssen stond op te wachten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat deze week waarschijnlijk Zeegelaar contracteren. Dat vind ik dan wel weer een prima zet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Noemde ik woensdag al als optie gezien het (ex-)eredivisie scoutingsbeleid van Van Geel. Een betere optie dan Haps.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hebben afgelopen week Coentrao vastgelegd bij Sporting en volgens mij stond Zeegelaar al niet altijd in de basis.
 

fr-keff

Active member
fr-fans meld een akkoord tussen Sporting en Feyenoord. Speler en de club moeten er nog wel uitkomen. Die zit zondag waarschijnlijk dus in de heli.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

4,5 miljoen euro komt uit de Portugese krant als vraagprijs van Sporting. Dus ik neem aan dat het dan nog iets lager uitkomt. Sowieso maken ze in 1,5 jaar tijd een mooie winst. Ze hebben hem destijds voor 4 ton gehaald.

4,5 miljoen euro zou wat hoog zijn voor wat in principe een wisselspeler en back van Sporting zal zijn. Ze hebben zelf Coentrao gehaald en daarvoor was Zeegelaar ook geen onomstreden basisspeler.

Maar goed het zal nog ietsje lager uitkomen en een Haps was twee keer zo duur en daar heb ik erg weinig vertrouwen in.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan