For The Love Of Hip Hop

Ska P 187

Well-known member
Van oost naar west, andere favouriet van me SnoopydiggeldobbleG,
The ambassador, better yet the profesor, of GeoloG.
Prima track om je bas dinges te testen, Pam Pam!
 

Ska P 187

Well-known member
Teemong zijn stijl maakt het draagbaar.
Kracaca!

+ een lekkere zomersessie van de enige echte MocroManiac.

 
Laatst bewerkt:

Voetbal-Coach

Administrator
Vind je deze sessie van Mocro echt zo vet? Vond zijn vorige versies toffer. Nieuwe van SBMG, dit keer zonder Chivv maar met HT en Nev Ielg, is trouwens ook wel oke.

101Barz - Zomersessies 2015 - SBMG: https://youtu.be/TtCZNdP7qOY

Die van Sepa, die ik al erg lang ken uit mijn oude buurt, is ook wel tof.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Ja klopt hij heeft er drie gedaan geloof ik, Ik vond ze alledrie goed. De eerste was inclusief freestyle geloof ik, daar flipte iedereen van. De freestyle was okay, niet fantastisch, maar het gaat hem natuurlijk vooral om het feit dat hij dit ?live? deed. Kan ook maar zo je reputatie kosten, dus wel lef.
Ik vind zijn stijl wel okay hij flowt wel lekker en gaat snel. Zit ondanks de stoerdoenerij ook nog genoeg humor in zijn tekst, dat vind ik altijd wel leuk.
 

Voetbal-Coach

Administrator
MocroManiac is natuurlijk een beetje uitgespeeld naar het incidentje met FI van GreenGang waarna hij het hazenpad koos. Heeft zijn street credits natuurlijk niet goed gedaan. Al heb ik gehoord dat hij dit al enigsinds 'recht gezet heeft'.

Mocro vind ik een hele goede rapper, blij dat hij weg is bij Hydro. RQS vond ik overigens wel goed van Hydroboyz/KMB
 

Methone

New member
Met de Nederhop of Mocrohop heb ik eigenlijk niet zo veel. De laatste tijd komt er niet zo veel goeds meer uit mijnsinzien. Maar deze vond ik nog wel aardig.

 

Voetbal-Coach

Administrator
De laatste tijd erg fan van Sevn Alias, een jonge (gangster) rapper uit Almere Stedenwijk. Bij gangster rap moet ik degene altijd geloven, anders vind ik het niks, en deze jongen geloof ik wel en daarbij klinkt het ook goed. Helemaal op een beat van Esko klinkt het goed.
 

U.G.

Well-known member
Een ode van de geweldige Belgische Stromae aan de overleden Kaapverdische zangeres Cesaria :



In deze bange dagen van hiphop deed dit het wel voor me :

 

Voetbal-Coach

Administrator
Zat gister de 101barz sessie van SBMG te luisteren en moet zeggen dat ze me positief verrast hebben. Prima sessie van die youngboys uit de Bijlmer.
 

U.G.

Well-known member
Janssen had het, in een ver verleden, gezegd kunnen hebben.


Dit is Jay-Z's Girls Girls Girls in een Nederlands jasje. Had ik die niet gekend dan kon ik dit nog wel waarderen, heerlijke laidback sample.......heb wel nog st??ds moeite met Nederlands rappen ;)



Tijd voor een gouwe met een killerdrop !

 
Bovenaan