Feyenoord seizoen 2018-2019

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord seizoen 2018-2019

Die mankeert ook geregeld wat. Gewoon 26 miljoen euro even door het putje gepist.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens Unregistere die ook bij die loting aanwezig was raakte hij geblesseerd aan zijn schouder toen hij een balletje uit de bak pakte. Wat minder stoer dan tijdens stoeien met een dame dus. :D
 

Susa

New member
Dat waren weer pijnlijke dagen!! Ajax en PSV lekker Europa in en Feyenoord weer het sukkeltje van de klas.

Ik vrees een lang en pijnlijk seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat je nummer drie bent is niet heel gek, maar ik sluit niet uit dat we lager eindigen. Bovendien speelt Feyenoord vaak slaapverwekkend voetbal. Tegen Excelsior stonden Baco en Van Beek ook heen en weer te tikken.
 

Susa

New member
Jorgensen weer fit dan ook maar samen met van Persie in de spits!!

---------------Jorgensen------van Persie-------------------

Vilhena-----------------Toornstra------------Berghuis---

------------------------Clasie---------------------------

Haps-----Jan Arie van H----Botteghin----St Juste

--------------------- Bijlow------------------

Zoiets lijkt me het beste.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jorgensen weer fit dan ook maar samen met van Persie in de spits!!

---------------Jorgensen------van Persie-------------------

Vilhena-----------------Toornstra------------Berghuis---

------------------------Clasie---------------------------

Haps-----Jan Arie van H----Botteghin----St Juste

--------------------- Bijlow------------------

Zoiets lijkt me het beste.

Denk dat Toornstra wat meer vanaf links komt en RvP ietsje teruggetrokken speelt. Verder is dit denk ik inderdaad het elftal waar Gio het mee wil gaan doen.
 

Susa

New member
De afscheidstournee van Robin van Persie en Giovanni van Bronkhorst begint zo langzamerhand een martelgang te worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Martin van Geel afgelopen zondag bij DTVK: "we hebben te weinig contractspelers om met een Jong elftal in de KKD te spelen".

Contractspelers aan het begin van het seizoen die in aanmerking zouden komen voor dat Jong elftal:

D2CimXrXQAATKqN.jpg


:eek:mg: :eek:mg: :eek:mg:
 

Pascallovic

Well-known member
Hangt er vanaf of je hieruit ook nog een volledige onder 19 selectie uit moet samenstellen. Dan wordt het wat krap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hangt er vanaf of je hieruit ook nog een volledige onder 19 selectie uit moet samenstellen. Dan wordt het wat krap.

Lijkt mij niet dat alle onder de 19 spelers een contract hebben. Sowieso had Van Geel de A2 opgeheven zodat we voldoende spelers voor Jong Feyenoord hadden.
 

Atreides

Well-known member
Die van Geel haalt echt alles uit de kast om zijn eigen falen te verdoezelen.

Voor zijn eerste periode mag je hem wegzetten als redder van de club, maar die tweede periode met een eindeloze reeks net niet spelers, niet instappen in de piramide en de jeugdopleiding die weer stokt....
 

Hankie

Well-known member
De druk groeit en er komen steeds meer feiten. Die is voor het einde van het seizoen weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De druk groeit en er komen steeds meer feiten. Die is voor het einde van het seizoen weg.

Lijkt mij ook. We gaan nog wel een paar keer op onze bek in de eredivisie en dat zal de druk alleen maar toe laten nemen. Wel sneu voor Van Persie, die had ik echt een mooi afscheid gegund.
 

Hankie

Well-known member
Lijkt mij ook. We gaan nog wel een paar keer op onze bek in de eredivisie en dat zal de druk alleen maar toe laten nemen. Wel sneu voor Van Persie, die had ik echt een mooi afscheid gegund.

Op onze bek hoeven wij niet te gaan. Bij het aankopen of verkopen van spelers zal dit ook meer toenemen.
 

Atreides

Well-known member
Lijkt er ook op dat MVG veel conservatiever is geworden in de loop der jaren. Vroeger haalde hij nog wel eens een Suarez, Huntelaar of Guidetti op.

Haalt ie nu Clasie op terwijl je Amrabat en Ayoub hebt (en Tapia). Om nog maar te zwijgen over de mogelijke aankoop van tal van oudere Feyenoorders terwijl het elftal al op leeftijd is. Blijft bijzonder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De opmerking vijf of zes jeugdspelers in de basis. Van Persie, Clasie, Bijlow, Van Beek, Nieuwkoop en Malacia/Verdonk. De eerste twee komen inderdaad uit de jeugd, maar zijn niet een voorbeeld van een goede doorstroming op dit moment. Van Beek en Nieuwkoop zijn in principe geen basisspelers. Malacia en Verdonk spelen bij afwezigheid van Haps, maar vooruit samen hebben ze vrijwel alles gespeeld. Bijlow is eigenlijk de enige die je echt als basisspeler kan zien als iedereen fit is en een voorbeeld van de doorstroming op dit moment.
 
Bovenaan