Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Feyenoord kreeg de tweede penalty tegen in 4 clduels. In de competitie slechts 1 in de laatste 59…
 

erka

Well-known member
Het is het allemaal net niet bij Feyenoord dit seizoen. Het is ook weer niet zo slecht dat het totaal kansloos is, maar het echte onverzettelijke ontbreekt. In Nederland wordt je dan geen kampioen maar 2e of 3e, maar in de CL haal je het dan niet.
 

Mario

Well-known member
Na die 1-1 denk je, dat redden ze nog wel. Dan geef je het op deze manier helemaal uit handen, en dan speel je nog tegen Celtic. Wil je verder komen in de EL, dan moet het echt een stuk beter.
 

JMD

Well-known member
Het kan Feyenoord - Roma worden in de volgende ronde... :)
Andere potentiële tegenstanders op dit moment (er moeten nog 4 anderen bekend worden): Toulouse, Stade Rennais en FK Qarabag
 

JMD

Well-known member
En aan die 4 worden toegevoegd: SC Freiburg, Marseille, Sparta Praag, Sporting Lissabon

Marseille, Sparta Praag, Sporting, AS Roma... Wel clubs waar Feyenoord al een verleden tegen heeft... :p
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Toulouse is een leuke loting. Kunnen ze weer een Franse stad slopen en in ieder geval geen Franse scheids treffen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Die kan ik me nog goed herinneren, een van de allerbeste vrije trappen aller tijden.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Dat was een mooi Europees seizoen voor Feyenoord, alleen jammer dat PSV ook werd uitgeschakeld.
 

JMD

Well-known member
Die kan ik me nog goed herinneren, een van de allerbeste vrije trappen aller tijden.
Ik herinner me vooral dat ik het radioverslag hiervan hoorde (was onderweg naar huis vanaf PSV - PAOK) en de verslaggever helemaal gek werd. Ik heb me 1,5 uur lopen afvragen hoe die goal wel niet moest zijn... Tegenwoordig zou je de auto aan de kant zetten en even snel je smartphone gebruiken, toen kon dat niet...
 

Mario

Well-known member
Ik herinner me vooral dat ik het radioverslag hiervan hoorde (was onderweg naar huis vanaf PSV - PAOK) en de verslaggever helemaal gek werd. Ik heb me 1,5 uur lopen afvragen hoe die goal wel niet moest zijn... Tegenwoordig zou je de auto aan de kant zetten en even snel je smartphone gebruiken, toen kon dat niet...
Ik zou de auto niet zo snel aan de kant zetten hoor, het is Feyenoord maar.
 
Bovenaan