Excelsior - De Kampioen (PSV)

Simon

Administrator
Forumleiding
VLOEK!!!

Dat is de 3e keer in 4 wedstrijden dat Excelsior een doelpunt incasseert in blessuretijd. Dat scheelt gewoon 4 punten.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Maar dit is dus de reden dat ik er van overtuigd ben dat Excelsior het niet gaat redden als NAC nog 3 punten haalt.
Excelsior speelt veel te mooi voetbal voor Nacompetitie-wedstrijden en iedere keer dat er een klein beetje druk op komt of als er een resultaat verdedigd moet worden in de slotfase dan worden er doelpunten weggegeven waar pupillen zich voor schamen.
 

gevegt

Well-known member
Het was zelfs nog buiten het strafschopgebied.

Toch weer met tien man gewonnen. een kampioen waardig.
 

Jozsef

New member
Bah! Weer vlak voor tijd met lege handen. Waar alles voor de winterstop mee zat, zit 't nu tegen. Zonde, want in mijn ogen verdient Excelsior dit seizoen handhaving.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Bah! Weer vlak voor tijd met lege handen. Waar alles voor de winterstop mee zat, zit 't nu tegen. Zonde, want in mijn ogen verdient Excelsior dit seizoen handhaving.
Het is gewoon zonde dat Excelsior geen kwalitatief goede vervanger heeft voor Damen want Coutinho kost ons aantoonbaar punten.
 

gevegt

Well-known member
Als je het zo vaak in de laatste minuten verliest, kan het haast geen toeval zijn.

Net als met tien man winnen.
 

Maasveld

Well-known member
De Jong heeft toch ook flink wat assistjes al gegeven dit seizoen. Goed dat ie weer in Nederland is gaan voetballen.
 

gevegt

Well-known member
De Jong heeft toch ook flink wat assistjes al gegeven dit seizoen. Goed dat ie weer in Nederland is gaan voetballen.
Hij is inderdaad weer lekker bezig.
Persoonlijk ben ik erg tevreden dat hij voor PSV heeft gekozen.
Ik denk dat hij dat ook wel is.
 

Forza AZ

Well-known member
Maar dit is dus de reden dat ik er van overtuigd ben dat Excelsior het niet gaat redden als NAC nog 3 punten haalt.
Verschil in doelsaldo (17) gaat NAC niet meer goedmaken, dus moeten ze minimaal 4 punten halen om Excelsior nog te kunnen inhalen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Verschil in doelsaldo (17) gaat NAC niet meer goedmaken, dus moeten ze minimaal 4 punten halen om Excelsior nog te kunnen inhalen.
Daarom hoop ik ook dat Zwolle de beker wint, anders haalt NAC op zeker 3 punten tegen Groningen.
 

vakx2.0

Banned
Mooi... weer gewonnen. Ik zit nu al een paar dagen in New York... en de Amerikanen zijn laaiend enthousiast over PSV!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Flink zitten vloeken hier op de bank. Het mag verdomme gewoon niet zo zijn lijkt het wel. Excelsior had op basis van kwaliteit en het vertoonde spel allang veilig moeten zijn.
 
Bovenaan