Eurovisie Songfestival (deel 2)

Abubakari

Well-known member
Ik dacht al, wat is het rustig in het CL topic terwijl er toch een mooie kraker gespeeld werd. Maar hier zitten jullie dus. Gelijk weer even duidelijk wie je op dit forum serieus kunt nemen als het over voetbal gaat.

Songfestival kijken ipv Real vs City... :sneaky:
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik dacht al, wat is het rustig in het CL topic terwijl er toch een mooie kraker gespeeld werd. Maar hier zitten jullie dus. Gelijk weer even duidelijk wie je op dit forum serieus kunt nemen als het over voetbal gaat.

Songfestival kijken ipv Real vs City... :sneaky:
Als het nou een aantrekkelijke wedstrijd was, prima. Maar niet rotzooi als Real Madrid v Manchester City.
 

Mario

Well-known member
Maar hoe is Servië doorgekomen naar de finale?
Het was zo slecht nog niet. Ik denk wel dat de beste acts door zijn. De 5 afvallers waren allemaal terecht mijn inziens. Zweden en Finland staken er wel bovenuit. Kroatië was vreemd maar wel grappig.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb de samenvatting even bekeken en valt mij op dat de doorgaande landen toch meer met het podium en achtergrond deden.
 

Mario

Well-known member
Nederland wil het altijd klein houden, met rustige liedjes. Dat werkt 1 of 2 keer, maar af en toe groot uitpakken mag ook wel eens. Een goede zangeres tussen twee ledbakken plaatsen kunnen wij toch ook? Zo'n act moet er meteen staan, zonder dat je er op locatie nog aan moet sleutelen.
 

Joost

Well-known member
Het was zo slecht nog niet. Ik denk wel dat de beste acts door zijn. De 5 afvallers waren allemaal terecht mijn inziens. Zweden en Finland staken er wel bovenuit. Kroatië was vreemd maar wel grappig.
Ik had na de 15 nummers een lijstje gemaakt met acts waarvan ik dacht dat ze zouden afvallen, dat was bijna correct. Ik had alleen Malta door laten gaan ipv Servië. Dat vond ik echt helemaal niets, nummer was slecht en act was matig.
 
Bovenaan