Europese Supercup

JMD

Well-known member
Was ook wel te verwachten.... Een Duitse subtopper tegen de kampioen van Spanje. Dat gat is tegenwoordig gewoon heel groot.
 

gevegt

Well-known member
Ongeacht de uitslag, vind ik het opmerkelijk hoe Sevilla al jaren presteert in Europa.
Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat doen?
 

Raul

Well-known member
Ongeacht de uitslag, vind ik het opmerkelijk hoe Sevilla al jaren presteert in Europa.
Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat doen?
Best simpel: Monchi en het opzetten van een data afdeling ergens in 2004-05. Voor 2005 was Sevilla een chaotische club en het moest anders. Sevilla zocht iets om zich te onderscheiden en vond data en verder. Het duurde even voordat het werkte, maar kijk eens na 2005. Ze hebben nu iets van 10 prijzen de laatste 15 jaar behaald. Ongelooflijk.
 

gevegt

Well-known member
Best simpel: Monchi en het opzetten van een data afdeling ergens in 2004-05. Voor 2005 was Sevilla een chaotische club en het moest anders. Sevilla zocht iets om zich te onderscheiden en vond data en verder. Het duurde even voordat het werkte, maar kijk eens na 2005. Ze hebben nu iets van 10 prijzen de laatste 15 jaar behaald. Ongelooflijk.
Dat laatste bedoel ik dus.
Is er een club die de laatste jaren zoveel cups heeft gewonnen met relatief zo weinig geld?
 
Bovenaan