Europa League 2023-24

JMD

Well-known member
Ongelooflijk...

De 14e keer dat Leverkusen dit seizoen inb blessuretijd van de 2e helft scoort... 8 van die 14 zijn sinds maart gekomen.
 

Mario

Well-known member
Het lukt die Franse teams maar niet om succesvol te zijn in. Europa. Leuk voor Atalanta.
 

JMD

Well-known member
Atalanta richting de finale... Dat wordt dus nog problematisch voor de competitieplanners in Italië want er moet nog een duel van Atalanta ingehaald worden en de 2 resterende midweken zitten allemaal al vol voor Atalanta (bekerfinale, EL-finale). Enige optie die zou kunnen is dat het inhaalduel gespeeld wordt op het moment dat de 38e ronde op het programma stond en dan de 38e ronde in de midweek erna. Betekent wel dat de spelers die naar het EK moeten een paar dagen later moeten aansluiten.
En deze optie kan natuurlijk ook niet omdat Fiorentina ECL-finale speelt...

Het zat er met die volle programma's een keer aan te komen dat er geen optie meer is om zaken in te halen. In december 2019 was het al een keer zo dat Liverpool een kwartfinale League Cup met het B-team moest afwerken omdat de A-selectie aan het WK Clubs meedeed. Dit soort zaken gaan we steeds vaker tegenkomen nu de Europese kalenders voller en voller worden.
 

Batigoal

Well-known member
Atalanta was duidelijk een maatje te groot voor Marseille, waarvan het al verrassend was dat ze in dit wisselvallige seizoen zover kwamen. Mooi voor de Nederlanders bij Atalanta.

Maar ik gun het Leverkusen wel. Zou toch een fantastische revanche zijn om voor eens en voor altijd van Neverkusen af te zijn door de treble te winnen.
 

Maasveld

Well-known member
Atalanta was duidelijk een maatje te groot voor Marseille, waarvan het al verrassend was dat ze in dit wisselvallige seizoen zover kwamen. Mooi voor de Nederlanders bij Atalanta.

Maar ik gun het Leverkusen wel. Zou toch een fantastische revanche zijn om voor eens en voor altijd van Neverkusen af te zijn door de treble te winnen.
Die gaan nog wel choken.
 

JMD

Well-known member
Maar ik gun het Leverkusen wel. Zou toch een fantastische revanche zijn om voor eens en voor altijd van Neverkusen af te zijn door de treble te winnen.
En als ze dat zonder nederlaag doen zou dat nog een kers op de taart zijn...
 
Bovenaan