Europa League 2016-2017

Eresd?g?

Banned
Man Utd staat inmiddels 1 - 0 voor in Spanje. Belangrijker is aantal kleine blessures bij Man Utd. Dat wordt nog grappig met t zware programma komende weken. Die zijn bekaf op 24 mei :)
 

Mario

Well-known member
Voor de Engelsen blijft de EL een troostprijs, ook al ontbreekt deze beker nog in de prijzenkast van United.
 

SanMark.

Well-known member
Voor de Engelsen blijft de EL een troostprijs, ook al ontbreekt deze beker nog in de prijzenkast van United.

Sinds dit jaar is dit een echte hoofdprijs geworden in Engeland.

Waar ze 'vroeger' ten koste van alles bij de beste 4 moesten eindigen is dit nu een kortere route naar de CL.

Dus als er spelers gespaard moeten worden zal dat eerder in de competitie gebeuren dan in de EL.

ITT 'vroeger'.
 

JMD

Well-known member
Sinds dit jaar is dit een echte hoofdprijs geworden in Engeland.

Waar ze 'vroeger' ten koste van alles bij de beste 4 moesten eindigen is dit nu een kortere route naar de CL.

Dus als er spelers gespaard moeten worden zal dat eerder in de competitie gebeuren dan in de EL.

ITT 'vroeger'.

Precies. Zeker gezien het loodzware programma dat Man United nog in de competitie heeft, i.t.t. Liverpool (maar dat zegt bij hen niks) en Man City.
 

Eresd?g?

Banned
Een klein beetje vooruitlopend op de feiten misschien, maar hoe is de kaartverdeling voor de fans normaal gesproken in zo'n finale?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2016-2017

Een klein beetje vooruitlopend op de feiten misschien, maar hoe is de kaartverdeling voor de fans normaal gesproken in zo'n finale?

Tenzij je naar landen als Turkije en Noord Korea op vakantie gaat, kun je vaak het antwoord wel snel vinden via wikipedia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2017_UEFA_Europa_League_Final

10.000 kaarten voor Ajax en 17.000 kaarten waar je creatiever voor moet zijn.

Is het al duidelijk waar en wanneer de huldiging is? Komt er een rondvaart?
 

Eresd?g?

Banned
Sorry voor mn ontzettend domme vraag Max. Bedankt voor je antwoord. Hoop op een goed gevuld stadion vol met creatieve Ajacieden. Het Man Utd wat ik gisteren zag maakte weinig indruk op me. Maar een finale is natuurlijk een wedstrijd op zich. Bal kan raar rollen.
 

Marinos

Well-known member
Tenzij je naar landen als Turkije en Noord Korea op vakantie gaat, kun je vaak het antwoord wel snel vinden via wikipedia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2017_UEFA_Europa_League_Final

10.000 kaarten voor Ajax en 17.000 kaarten waar je creatiever voor moet zijn.

Is het al duidelijk waar en wanneer de huldiging is? Komt er een rondvaart?
Creatiever? Vooral gewoon een zak geld. Kaarten voor de finale kosten op dit moment minimaal ?700,-.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2016-2017

Creatiever? Vooral gewoon een zak geld. Kaarten voor de finale kosten op dit moment minimaal ?700,-.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Valt nog wel mee. Een competitiepotje Excelsior - Feyenoord kun je bij Via Gogo vanaf ? 2.550 kopen.

Zonder dollen een hoop geld. Als het dan zeker zou zijn dat je club de finale speelt is het nog het overwegen waard. Nu is dat nog niet helemaal zeker.
 

JMD

Well-known member
Creatiever? Vooral gewoon een zak geld. Kaarten voor de finale kosten op dit moment minimaal €700,-.
Veel van die 17.000 kaarten gaan al vroeg in de verkoop (en is o.a. ook bedoeld voor de Zweden zelf). De goedkope kaarten zullen allemaal al weg zijn ja. Ik an me herinneren dat ik in 2006 ergens in februari al een kaartje kocht voor de UEFA-Cupfinale in Eindhoven. Betaalde toen iets van 35 euro ofzo. Nu zijn alleen nog de dure kaarten over.
 

Marinos

Well-known member
Veel van die 17.000 kaarten gaan al vroeg in de verkoop (en is o.a. ook bedoeld voor de Zweden zelf). De goedkope kaarten zullen allemaal al weg zijn ja. Ik an me herinneren dat ik in 2006 ergens in februari al een kaartje kocht voor de UEFA-Cupfinale in Eindhoven. Betaalde toen iets van 35 euro ofzo. Nu zijn alleen nog de dure kaarten over.
Er is helemaal niks over. Inschrijving is gesloten en via loting is door de Uefa alles vergeven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Marinos

Well-known member
Valt nog wel mee. Een competitiepotje Excelsior - Feyenoord kun je bij Via Gogo vanaf ? 2.550 kopen.

Zonder dollen een hoop geld. Als het dan zeker zou zijn dat je club de finale speelt is het nog het overwegen waard. Nu is dat nog niet helemaal zeker.
Ja inderdaad, en na donderdag gaat de prijs natuurlijk boven de ?1500 ofzo.

Maar ja wat is de kans dat je het nog een keer mee maakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja inderdaad, en na donderdag gaat de prijs natuurlijk boven de ?1500 ofzo.

Maar ja wat is de kans dat je het nog een keer mee maakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Precies. Het is maar geld. Als ik in 2002 in dezelfde financi?le situatie had gezeten als nu, dan had ik zo'n bedrag wel afgetikt.

Ik heb zo'n halve seizoenkaart Excelsior voor ?101 gekocht, die is nu dus ? 2.550 waard. Verkoop je hem, dan mis je een uniek moment.
 
Bovenaan