Eredivisie Speelronde 22

Jamel

Administrator
Forumleiding
Men is boos omdat er een spandoekje in de Kuip hing met de tekst 'We zullen ze laten beven!'. Echt hoor, wat ben je dan zuur als je daar boos om wordt.
 

JMD

Well-known member
Men is boos omdat er een spandoekje in de Kuip hing met de tekst 'We zullen ze laten beven!'. Echt hoor, wat ben je dan zuur als je daar boos om wordt.

Past helemaal in de huidige tijd. We mogen geen grap oid meer maken of er zijn weer mensen gekwetst en we moeten er alles aan doen om helemaal niemand te kwetsen. Safe spaces everywhere.

(leuk gevonden tekst trouwens)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Past helemaal in de huidige tijd. We mogen geen grap oid meer maken of er zijn weer mensen gekwetst en we moeten er alles aan doen om helemaal niemand te kwetsen. Safe spaces everywhere.

(leuk gevonden tekst trouwens)

Ja toch? Onderdeel van het clublied van Feyenoord en het beeft af en toe inderdaad een beetje in Groningen. Prima gevonden woordspeling. Leuke humor. Maar nee, in Groningen vinden ze het smakeloos en bij FOX zijn ze het daar mee eens. Echt, maak je niet zo druk allemaal.
 

JMD

Well-known member
Mooi spandoek gister in Breda trouwens: 'liever Renate met carnaval dan politiek correct gebral'.

En zo is het!!
 

JMD

Well-known member
Ja toch? Onderdeel van het clublied van Feyenoord en het beeft af en toe inderdaad een beetje in Groningen. Prima gevonden woordspeling. Leuke humor. Maar nee, in Groningen vinden ze het smakeloos en bij FOX zijn ze het daar mee eens. Echt, maak je niet zo druk allemaal.

Wist niet dat het uit jullie clublied kwam.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wist niet dat het uit jullie clublied kwam.

Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven. Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ol?.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie Speelronde 22

Tsja en nu past het ook helemaal nu het in een prominent lied komt.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven. Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ol?.

Aha, in die. Heeft volgens mij ooit nog de Top40 gehaald, ergens begin jaren 90 als ik me goed herinner.

Ik dacht dat jullie clublied 'Hand in hand' was...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aha, in die. Heeft volgens mij ooit nog de Top40 gehaald, ergens begin jaren 90 als ik me goed herinner.

Ik dacht dat jullie clublied 'Hand in hand' was...

Hand in Hand is inderdaad het offici?le clublied, maar deze komt daar heel kort achteraan. Maakt verder niet uit, het is een prominent Feyenoordlied die zo'n beetje iedere Nederlandse voetbalvolger wel kent. Dus iedereen die een beetje nadenkt snapt die link dan ook en dat dit daarom een grappig spandoek is. Zelfs zwammy en SanMark. kunnen er klaarblijkelijk om lachen. En die zijn nu niet bepaald pro-Feyenoord.

Maar goed, het zal allemaal verder wel. M'n humeur wordt ook behoorlijk aangetast door het zeer trieste niveau van deze wedstrijd.
 

erka

Well-known member
Hahaha, niks aan t handje mensen.

Bekerfinale 2015, Groningen spulletjes:

Grunnspul-FC-Groningen.png
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Of het ??n met het ander te maken heeft.

Supporters (vooral Feyenoorders) hebben er weleens een handje van om hun eigen smakeloze gedrag goed te praten. Maar het feit dat jullie dit ook een goede grap vinden, laat naar mijn idee zien dat het in dit geval niet smakeloos is, maar een goede grap. That's all.
 
Bovenaan