Eredivisie Draft

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan iemand van de nerds even mijn opstelling aapassen:

https://www.buildlineup.com/shared/5af3533f138c092e24ab4015

Zo goed?

li0og3phqy2l.png
 

Unregistere

Well-known member
In de laatste dagen zijn er nog wel wat spelers gekozen die ik op dat moment nog in het schaduwteam der vergeten spelers had geplaatst. Dit team is dus wel iets verzwakt, gelukkig maar.

Dit is overgebleven:

Warner Hahn in de goal. Okee, seizoen naar de knoppen door blessureleed, maar in potentie nog altijd top.

Achterin Bart Nieuwkoop als rechtsback. Was eigenlijk Ebuehi, maar die maakte alsnog de stap naar een echt team. Nieuwkoop niet top, maar vooruit.

Centraal Tom Beugelsdijk (maatje Kanon stond voor hem, maar werd nog gekozen) en Maximilian W?ber (die op enkele shortlists stond).

Linksback Milan Massop, toch veel gescoord als backie en een nieuwe stap naar Belgi? afgedwongen. Tsimikas was zijn concurrent, maar die viel weg.

Op het middenveld dus Jamiro Monteiro als aanvoerder, draaischijf en aanjager.

Thulani Serero ondersteunt hem in een fijne voetballende rol.

Voor hen staat de stylist uit Kralingen. De fijnbesnaarde technicus, die zijn uitstraling tegen heeft, maar oh zo goed kan voetballen. Luigi Bruins dus.

In de voorhoede staan Mimoun Mahi - okee, minder seizoen dan vorig jaar en ineens een vervelend ventje gebleken, maar nog altijd zeer aardig - en Oussama Assaidi op de flanken.

In de punt de ietwat grijze afmaker Tim Matavz, die ze toch gewoon weer in het netje heeft geprikt.

Op het bankje dan onder meer nog Roy Kortsmit, Moreno Rutten, Ludovit Reis, Pedro Chirivella, Reuven Niemeijer, Ryan Koolwijk, Hicham Faik, Tom van Weert, Bartholomew Ogbeche en Gyrano Kerk.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Hmm, toch veel andere namen dan ik in gedachten had. Had toch wel Branderhorst, Karimi/Klaiber, Meijers, Klich/Strieder en Foor verwacht.

Vanuit VVV-zijde zouden Promes/R?seler, Post en Thy ook niet misstaan in een schaduwlijst overigens.
 

Unregistere

Well-known member
Kun je nagaan, als je die ook nog allemaal zou moeten noemen, dan hadden er nog wel twee of drie extra deelnemers kunnen zijn. Keuze genoeg!
 

Maasveld

Well-known member
Kun je nagaan, als je die ook nog allemaal zou moeten noemen, dan hadden er nog wel twee of drie extra deelnemers kunnen zijn. Keuze genoeg!

We hebben dit ook wel vaker met 10 deelnemers gedaan. Ik meen zelfs ook eens met 16, toen hadden we het in 2 groepen verdeeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De volgende wordt de Champions League Draft. Die kunnen we ook met meer dan 8 deelnemers doen.
 
Bovenaan