Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Het was een ongelijke strijd, dat was duidelijk. Eindelijk wel weer eens een echte Cupfinalsfeer. Was laatste jaren toch wat minder.
 

Batigoal

Well-known member
Zodra Benteke vertrekt stelt Aston Villa niets meer voor, dus dan zie ik liever Southampton Europees voetbal spelen.
 

JMD

Well-known member
Zodra Benteke vertrekt stelt Aston Villa niets meer voor, dus dan zie ik liever Southampton Europees voetbal spelen.

Villa stelt nu al niet veel voor. Werden 17e, en spelen al jaren tegen degradatie.

Het is eigenlijk net als met HSV, het wordt met het jaar slechter, het is wachten op een degradatie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt mij wel. Gek genoeg hoor je nu echter weinig geruchten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Brentford 0-3 achter, na 12 minuten. Tegen Oxford. Zal wel een fantasie opstelling zijn van Dijkhuizen
 

JMD

Well-known member
Ja joh... ik zal de titel voor je aanpassen
Was niet lullig bedoeld hoor. Alleen ik zat me eerst af te vragen of de FA Cup al begonnen was voor de profclubs (omdat het het FA Cuptopic was). Toen bedacht ik me dat het de League Cup was.

Deze titel is idd beter. :duim:
 

Nik

Member
Brentford 0-3 achter, na 12 minuten. Tegen Oxford. Zal wel een fantasie opstelling zijn van Dijkhuizen
Er speelde wel wat andere spelers mee inderdaad, waaronder aanvoerder Bjelland. Die zal zich na deze oorwassing niet in de basis hebben gespeeld denk ik :)
Verder waren er 7 Championship teams die er al uit zijn geknikkerd tegen lagere teams, waaronder degradant Burnley. Hull City won pas na strafschoppen.

Hier heb ik een overzicht voor wie ge?nteresseerd is: http://championship-nieuws.nl/championship-clubs-onderuit-in-capital-one-cup/
 

Pascallovic

Well-known member
Het Bjelland effect was mooi inderdaad. Geen idee op basis van welke statistieken ze hem gehaald hebben, want ik vind toch een beperkte verdediger.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha, die 0-1 van Oxford. Bjelland heeft duidelijk de Eredivisie nog in zijn hoofd. Wat een fout joh. Die 0-3 is wel heel mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan