Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
Overigens snap ik het wel (gezien de 2 extra speelrondes in Europa) dat dit gebeurt, maar snap niet waarom ze in de 1e/2e ronde de replays ook afschaffen
 

JMD

Well-known member
"FA-topman Mark Bullingham benadrukt vooral de positieve kanten van het besluit en vindt de FA Cup nog altijd het grootste bezit van het Engelse voetbal. 'Deze nieuwe regels maken de FA Cup alleen maar sterker', vindt Bullingham. Omdat de finale op een zaterdag wordt gespeeld, op een dag zonder Premier League-wedstrijden, komt er juist meer aandacht voor 'het paradepaardje', stelt hij."

Hoe krijg je het uit je mond... De FA Cupfinale staat al alleen op een zaterdag, zonder PL-voetbal... Zo veel leugens...
Zeg dan gewoon dat je het maar voor 1 ding doet: geld. En dat je alleen maar in de Big Six geïnteresseerd bent en de rest je geen ene moer kan schelen. Dan ben je eerlijk.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Overigens snap ik het wel (gezien de 2 extra speelrondes in Europa) dat dit gebeurt, maar snap niet waarom ze in de 1e/2e ronde de replays ook afschaffen
Helemaal aangezien ze het niet eens met EFL clubs hebben overlegd. Dus ze hebben onder druk van de PL clubs een beslissing genomen over rondes waarin de PL clubs niet eens meedoen.
 

Joost

Well-known member
De protesten die clubs plaatsen zijn ook vooral van clubs in League One en Two.

Uit de Championship zie ik ze nog niet.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de FA is er wel degelijk met iedereen overleg geweest en was iedereen het er ook over eens dat men niet verder kon met replays.
 

JMD

Well-known member
City wint met 1-0 en dankt met name spits Jackson van Chelsea daarvoor, die kans op kans miste…Afgelopen maandag viel hij ook al op o,dat hij in de slotfase van het pl duel een penalty opeiste terwijl porter die normaal neemt. Er ontstond ruzie op het veld want porter ging gewoon achter de bal staan en Jackson was niet rustig te krijgen toen…
 

erka

Well-known member
Hup Coventry City! Spelen best aardig mee tot nu toe. Aanvallend ontbreekt wel wat power maar voetballen kunnen ze best wel.
 

JMD

Well-known member
Ik had hem afgezet...

Gisteren werd een handsbal in de 16 niet bestraft, vandaag wel. En ja, dit is er 1, des te vreemder dat die er gisteren niet 1 was, ook daar was de arm wijd.
 

JMD

Well-known member
Crisis, ik was bij 3-0 naar de bekerfinale gegaan....3-3! Ongelofelijk zeg!
Same here... (en naar Fulham - Liverpool)

Maar nu ben ik in dubio: wil ik een stunt in de 1/2 finale en een CH-ploeg in de finale of wil ik een leuke finale? Want Man City - Coventry gaat zeer eenziujidg worden, bij een Manchester derby is er tenminste nog iets van een duel.
 
Bovenaan