Districtsbeker 2023-2024

de waan

Well-known member
In Zuid I staan dus echt de nummers 1 en 2 geplaatst in de finale (als er een plaatsing zou zijn dan).
 

bqandy

Well-known member
Inmiddels uitgespeeld en 4-2 geworden.
@Fregge was erbij, die zal zich wel weer misdragen hebben tussen de tokkies uit Malden.
Ik hoorde dat na de 4-1 Juliana 'supporters' (dronken) de aanhang uit Oldenzaal te lijf gingen. Quick'20 supporters vluchtten grotendeels het terrein af. En de Juliana aanhang werd direct na de wedstrijd de supportersbussen in gedirigeerd.
Maar dit is weer zo typisch. Het zijn ongetwijfeld weer die lui die bij zowat geen enkele wedstrijd komen, maar als er een feestje te vieren is wel mee gaan en knetter bezopen en/of stoned worden. Beetje treurig.
 

de waan

Well-known member
En niet voor het eerst ook. Ezel en steen.

Ik ben twee keer bij Juliana’31 geweest en in beide gevallen stonden er alleen 200 bejaarden langs de kant.
 

noordooster

Well-known member
Ik hoorde dat na de 4-1 Juliana 'supporters' (dronken) de aanhang uit Oldenzaal te lijf gingen. Quick'20 supporters vluchtten grotendeels het terrein af. En de Juliana aanhang werd direct na de wedstrijd de supportersbussen in gedirigeerd.
Maar dit is weer zo typisch. Het zijn ongetwijfeld weer die lui die bij zowat geen enkele wedstrijd komen, maar als er een feestje te vieren is wel mee gaan en knetter bezopen en/of stoned worden. Beetje treurig.
Wel toevallig. De enige keer dat ik ooit een wedstrijd van Juliana'31 bezocht was jaren geleden in Meppel tegen MSC. Toen eindigde het met een vechtpartij tussen spelers waar ook de Juliana-supporters zich mee gingen bemoeien.
 
Bovenaan