District Oost

de waan

Well-known member
Ja, Tuitert is een volhouder. Misschien dat ‘ie er in de vierde klasse nog maar weer een jaartje aan vast plakt.
 

De Groene Scout

Well-known member
De Tukkers heeft het midweekse uitje ook weer gehad. Voor promotie (2e klasse) mochten ze even 270 km in de bus om er in Zuid Limburg met 3-0 af te gaan en vervolgens weer 270 km terug. Ze zijn er net weer. Gaat toch werkelijk nergens over.
Ook Bon Boys is uitgeschakeld in de nacompetitie voor promotie naar de 1e klasse. Verschil qua niveau tussen HSC en Bon Boys blijft dus hetzelfde en dat is natuurlijk voor ons een goede ontwikkeling.
 

Joost

Well-known member
De Tukkers heeft het midweekse uitje ook weer gehad. Voor promotie (2e klasse) mochten ze even 270 km in de bus om er in Zuid Limburg met 3-0 af te gaan en vervolgens weer 270 km terug. Ze zijn er net weer. Gaat toch werkelijk nergens over.
Ook Bon Boys is uitgeschakeld in de nacompetitie voor promotie naar de 1e klasse. Verschil qua niveau tussen HSC en Bon Boys blijft dus hetzelfde en dat is natuurlijk voor ons een goede ontwikkeling.
Het was gelukkig de enige echt immense afstand gisteren.
 

Bonehead

Well-known member
Hellendoorn natuurlijk de grote favoriet in deze competitie samen met SDC’12. Avanti heeft een jasje uitgedaan door het vertrek van meerdere bepalende spelers. Losser is in de breedte sterk denk ik dus die gaan ook lang meedoen.
Hellendoorn is al jaren de torenhoge favoriet en ze shocken even zo vaak. Nu zijn ze verzwakt, maar wellicht putten ze juist daar moet uit. De hoofdtrainer is nu iets gereserveerder: Helios schijnt de hoogste ogen te gooien.
 

Baggio

Active member
Hellendoorn is al jaren de torenhoge favoriet en ze shocken even zo vaak. Nu zijn ze verzwakt, maar wellicht putten ze juist daar moet uit. De hoofdtrainer is nu iets gereserveerder: Helios schijnt de hoogste ogen te gooien.
Verzwakt ? Wat is daar de reden voor ?
 

Bonehead

Well-known member
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik hoor een geruchtenstroom dat het minder gaat. Het zal best stoom afblazen kunnen betekenen. De druk doet hun immers niet goed. Het gaat interessant worden en ik zou sowieso Heldern niet op 1 zetten. Vladding ook niet trouwens.
 
Hellendoorn is al jaren de torenhoge favoriet en ze shocken even zo vaak. Nu zijn ze verzwakt, maar wellicht putten ze juist daar moet uit. De hoofdtrainer is nu iets gereserveerder: Helios schijnt de hoogste ogen te gooien.
Hellendoorn was de afgelopen twee seizoenen toch niet de torenhoge favoriet?

Vorig seizoen hadden ze Rigtersbleek in de poule en het seizoen ervoor was bekend dat ze het met ON en De Zweef moesten uitvechten.
 

Bonehead

Well-known member
Hellendoorn was de afgelopen twee seizoenen toch niet de torenhoge favoriet?

Vorig seizoen hadden ze Rigtersbleek in de poule en het seizoen ervoor was bekend dat ze het met ON en De Zweef moesten uitvechten.
Daar denkt het bestuur en de TC van Hellendoorn heel anders over. Tot gniffelen van onze kant. Een beetje zelfreflectie is de familie Kok en Benneker vreemd en ze worden niet geremd. Not my cup of tea. Respect voor de tegenstanders!
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik las hier laatst iets over dat Avanti 'een jasje heeft uitgedaan' dit seizoen. Dat kan ik na vanmiddag wel beamen. Die gaan het wel heel moeilijk krijgen in de zaterdag 3e klasse. Vanmiddag tegen het HSC zaterdag team gezien voor de beker en dat was wel erg magertjes. HSC'21 dat lager speelt won redelijk eenvoudig met 4-1.
 

Bonehead

Well-known member
Dat is niet best. Ook wij niet. In de voorbereiding laat je zien dat met 2de Klassers mee kunt doen (1-0 verloren bij PH en zelfs gelijk gespeeld tegen ON dat vandaag wint bij 1ste Klasser Hulzense Boys). Vandaag dachten de heertjes het wel even op 30% te kunnen doen tegen een 5de Klasser en dus werd er met moeite thuis gelijk gespeeld tegen SC Enschede. Tsja. Voorbereiding...
 

De Groene Scout

Well-known member
Klopt het wel wat er in dat artikeltjes staat?
Na dit seizoen kun je toch niet meer horizontaal overstappen? De krant geeft aan dat ze van zondag 2 naar zaterdag 2 kunnen.
 

Deathprod

Active member
De gemeente Zutphen verstrekt een lening van ruim 3 ton aan voetbalclub Be Quick om openstaande schulden af te lossen en zo de club van faillissement te redden.
 

Baggio

Active member
In 3D wint promovendus Losser van Hellendoorn: 4-0. Geflatteerde zege, Hellendoorn had een veldoverwicht maar Losser was in de omschakeling zeer efficiënt. In Hellendoorn waren de druiven extra zuur: prima voetbal spelen en toch met 4-0 verliezen. Bij Losser louter blije gezichten: weinig weggegeven en 4 x gescoord.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag een kijkje genomen bij Sportclub Daarle tegen avc Heracles. Na een kwartier stond het mede door geschutter van Daarle al 0-3. Eindstand was 1-5. Daarle was heel zwak, maar ik hoorde dat er twee bepalende spelers weg zijn bij ze.
 
Bovenaan