Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Pascallovic

Well-known member
Wat een onzin. Het zijn volwassen mensen die er zelf voor gekozen hebben.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zij is zo'n type die heel makkelijk te manipuleren is. Die soaps zijn schijnbaar financieel gunstig, anders wordt het niet uitgezonden, maar is het voor haar goed ook gezien het bedrag dat ze er voor krijgt? Nee.
 

gevegt

Well-known member
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zij is zo'n type die heel makkelijk te manipuleren is. Die soaps zijn schijnbaar financieel gunstig, anders wordt het niet uitgezonden, maar is het voor haar goed ook gezien het bedrag dat ze er voor krijgt? Nee.
Zo zijn er heel veel. Daar heeft begeleiding geen enkele werking op.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ken een Chinees die het programma zelfs twee keer heeft gehaald. Maar dat was dan ook een kok.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb de hele tijd dat deuntje van de Luizenmoeder in mijn hoofd. Wie heeft een ander verschrikkelijk deuntje voor mij om het weg te krijgen.
 

JFK

Well-known member
Ik heb de hele tijd dat deuntje van de Luizenmoeder in mijn hoofd. Wie heeft een ander verschrikkelijk deuntje voor mij om het weg te krijgen.

De vogeltjesdans, Dennie Christiaan, Glen Madeiros, Pa van Doe Maar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Blijft altijd wel fraai om de spelers van Heerenveen dan dom om zich heen te zien kijken.
Die hebben echt geen idee wat er voorbij komt voor onzinnig liedje.
 
Bovenaan