Derde Divisie B seizoen 2021/2022

De Groene Scout

Well-known member
Halverwege staat het bij de topper Gemert - OFC 1-1
Hercules ook nog op gelijke hoogte (0-0) bij Quick.
HSC'21 heeft het lastig in OSS. Nog wel 0-0, maar OSS zag al een doelpunt afgekeurd en een bal op de paal belanden.
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 met 1-0 achter, door een kopbal uit een vrije trap.
Hoge ballen uit corners en vrije trappen blijft een groot probleem.
 

De Groene Scout

Well-known member
Na rust kwam HSC er iets beter in, maar via de counter wordt het toch 2-0 voor OSS.
Concurrent Blauw Geel voor de periode staat ook achter. De ploegen die ook nog meedoen DEM, Hoogland, ADO staan allen voor. Hercules ook nog gevaarlijke outsider voor titel en 3e periode staat nog op 0-0.
Gmert - OFC nog steeds 1-1
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ook weer als ASR?? Je krijgt wel de mooie duels zo, afgelopen week als Harkemase Boys - FC Lisse.. Doe je goed
Ja klopt, mooie wedstrijden. Toch sta ik er in de tussenstand niet geweldig voor. Afgelopen woensdag ook geen super cijfer gescoord. Maar onze groep is zo klein dat de verwachting is dat er geen of heel weinig mensen degraderen. Ik stond in ieder geval 6 van de 9 in maart, daarna nog 2 beoordelingen gehad.
 

SC Heerenveen

Well-known member
En 3-0 achter.
Hercules op 0-1; die gaan kampioen worden hoor.
Ik weet het niet hoor, moeten nog uit bij OSS. Lijkt mij dat die wel gebrand zijn op de winst. Heeft dus speler 5 minuten bij hun mee gedaan afgelopen donderdag, waardoor ze -1 hebben en de wedstrijd helemaal opnieuw moet. Ben benieuwd wie er achter gekomen is.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gemert is alleen niet echt in de vorm de laatste weken.
Maar gok toch wel dat ze winnen morgen. Iets met 'gunnen' vanuit Dongen.
 

de waan

Well-known member
En Gemert staat alweer achter. Kwartiertje nog.

En 3-3. Gemert doet nog mee.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ja klopt, mooie wedstrijden. Toch sta ik er in de tussenstand niet geweldig voor. Afgelopen woensdag ook geen super cijfer gescoord. Maar onze groep is zo klein dat de verwachting is dat er geen of heel weinig mensen degraderen. Ik stond in ieder geval 6 van de 9 in maart, daarna nog 2 beoordelingen gehad.
Krijg je direct je beoordeling te horen? Of zie je dat later ergens op een site met de stand?
 

de waan

Well-known member
3-3 gebleven in Dongen.

Stand nu:
1. Hercules 33-58 +28
2. OFC 33-58 +16
3. Gemert 33-57 +19
4. ADO’20 33-57 +18

Zondag:
Hercules - ADO’20
OFC - Quick
Hollandia - Gemert

Zeg het maar...
 
Bovenaan