Derde Divisie A 2022/2023

de waan

Well-known member
Voor mijn gevoel is de koppositie van ACV wel erg verrassend. Hebben die zo'n sterke selectie?
 

JMD

Well-known member
De onderste 3 ploegen haalden punten, dus Ter Leede nog meer in de porblemen..
 

JMD

Well-known member
Wordt steeds spannender onderin. De onderste 2 ploegen wonnen en staan er weer helemaal bij.
Jep, het begint er echt slecht uit te zien voor Ter Leede, die zijn al weken uit vorm, en leken bestemd voor nacompetitie. Nu de onderste 2 punten beginnen te pakken kan het zomaar rechtstreekse degradatie worden...
 

JMD

Well-known member
Gisteren was ik bij FC Rijnvogels - Urk, terechte zege voor Rijnvogels dat gewoo beter was. Voor rust was het niet overtuigend, eigenlijk geen een kans, maar een voorzet (die normaal flink achter zou gaan), werd tegengehouden door de forse wind en waaide de goal in. Na rust was Rijnvogels beter, maakte 2-0, werd daarna lankmoedig en Urk deed wat terug (2-1), maar uiteindelijk maakte Rijnvogels toch de 3-1.
 

JMD

Well-known member
Ter Leede speelt vandaag om 17.00 thuis. Dat is niet om te kijken of dat een tijd is die bevalt, maar omdat om 15.00 het sportpark nog 'enigszins' onbereikbaar is vanwege 'de mooiste file van Nederland', het bloemencorso dat vandaag van Noordwijk naar Haarlem rijdt en letterlijk langs het sportpark van Ter Leede komt. Het staartje daarvan zal rond 14.45 langs de Roodemolen komen...
 

De Groene Scout

Well-known member
ACV stond lang met 0-1 achter, maar won toch met 2-1. GVVV won ook nipt zodat het verschil 3 punten blijft in het voordeel van ACV.
 

JMD

Well-known member
Ter Leede 0-2 verloren tegen VVOG, de hekkensluiter, gaan nu mega in de problemen komen. Slechts 3 punten uit de laatste 10 duels. Laatste zege dateert van 28 januari, wat de enige zege in de laatste 15 duels was (na de 1-6 bij ASWH van 19 november)
 

JMD

Well-known member
Nu 3 ploegen met 27 punten onderin... Volgende week Ter Leede - ASWH, als Ter Leede (dat nu 11 duels niet won) dat niet wint dan is het wel klaar...
 

Eef de Kip

Well-known member
Vraag anders gelijk even hoe ze tegen weekendvoetbal aankijken? Dat soort informatie mis ik hier nog wel eens.
 

JMD

Well-known member
Ter Leede wint de degradatiekraker van ASWH en krijgen omdat Volendam en VVOG verliezen zelfs plek 14 weer een klein beetje in hhet vizier. Voor ASWH en Excelsior'31 (dat ook verloor) wordt het nu penibel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het rommelt flink bij Excelsior'31.
Lang bleef het rustig, maar na het ontslag van Wouda is het rumoerig.
Helft van spelersgroep en bestuur/TC stond niet achter die beslissing en vond met name de komst van de nieuwe trainer v.d. Veen een erg opmerkelijke. Die jongen had zichzelf aangeboden en meeste TC'ers zagen het niet zitten met hem. Toch werd het doorgedrukt en nu blijkt dat hij het ook niet aan de praat krijgt is de rest van de TC ook maar vast vertrokken.

Supporters hebben zich er bij neergelegd en accepteren een stapje terug in de 4e divisie inmiddels.
 

Batigoal

Well-known member
Ter Leede wint de degradatiekraker van ASWH en krijgen omdat Volendam en VVOG verliezen zelfs plek 14 weer een klein beetje in hhet vizier. Voor ASWH en Excelsior'31 (dat ook verloor) wordt het nu penibel.
Jammer dat @Unregistere hier niet meer langskomt om de crisis bij ASWH te duiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Bonehead

Well-known member
Het rommelt flink bij Excelsior'31.
Lang bleef het rustig, maar na het ontslag van Wouda is het rumoerig.
Helft van spelersgroep en bestuur/TC stond niet achter die beslissing en vond met name de komst van de nieuwe trainer v.d. Veen een erg opmerkelijke. Die jongen had zichzelf aangeboden en meeste TC'ers zagen het niet zitten met hem. Toch werd het doorgedrukt en nu blijkt dat hij het ook niet aan de praat krijgt is de rest van de TC ook maar vast vertrokken.

Supporters hebben zich er bij neergelegd en accepteren een stapje terug in de 4e divisie inmiddels.
Het rommelt en niet zo beetje ook.

Nu ken ik één van de twee. En laat ik zo zeggen: Die vind zichzelf heel erg goed en is wel heel erg blij met zichzelf. Zelfbevleking 3.0. Dat Excelsior zich al jaren op hellend vlak bevind daar herkende zijn koninklijke hoogheid zich niet in. Nu is de zeepbel geknapt en dat komt volgens hem bij heldere hemel. Succes is een keuze volgens hem. Nou, dan heb jij in leven vele verkeerde keuzes gemaakt.

Het rommelt, maar dat geldt bij meerdere BVO's in deze regio.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Volgende week zaterdag ACV - ASWH voor mij als ASR2. Een sterk bezet arbitraal trio wat doorgaans actief is in de 2e divisie. Mooie wedstrijd met aan beide kanten grote belangen. En het is zelfs binnen het uur rijden.
 

de waan

Well-known member
Volgende week zaterdag ACV - ASWH voor mij als ASR2. Een sterk bezet arbitraal trio wat doorgaans actief is in de 2e divisie. Mooie wedstrijd met aan beide kanten grote belangen. En het is zelfs binnen het uur rijden.
Niet rijk rekenen. Alles kan ook al beslist zijn na komend weekend.
 
Bovenaan