De weg naar EURO2024, deel 5. Schotland & Duitsland

erka

Well-known member
Inderdaad verdiende overwinning voor Duitsland, dat zich aardig hervonden heeft na een paar slechte jaren. Nederland weinig in te brengen. Dankzij Verbruggen maar 2-1.
 

Maasveld

Well-known member
Oei, Simons vindt dat er teveel kritiek op hem is en wil voorlopig niet meer met de Nederlandse pers praten. Niet dat er ooit een zinnig woord uit is gekomen, maar goed.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

Bonehead

Well-known member
Ik zie nergens het woord trots staan in mijn quote, slechts de constatering dat een klein land best aardig presteert.
Het was een gevoel dat ik heb. En jouw quote versterkt dat zonder dat je dat gevoel beaamt. Ik had gehoopt dat je dat wel zou begrijpen. We zijn niet trots op Nederland. Verre van. En ik ga er in mee. Maar toch ben ik van mening dat we af en toe best blij mogen zijn met of op Nederland. That´s all.
 

Abubakari

Well-known member
Het was een gevoel dat ik heb. En jouw quote versterkt dat zonder dat je dat gevoel beaamt. Ik had gehoopt dat je dat wel zou begrijpen. We zijn niet trots op Nederland. Verre van. En ik ga er in mee. Maar toch ben ik van mening dat we af en toe best blij mogen zijn met of op Nederland. That´s all.
Had je beter zwammy kunnen quoten. Eén post onder de mijne heeft ie het letterlijk over trots zijn.
 
Bovenaan