De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

zwammy

Well-known member
Haha als de ego's in Breda niet zo groot zouden zijn zou dat best wel eens een goed idee kunnen zijn
 

Batigoal

Well-known member
Afgelopen week na de wedstrijd tegen AZ aangeven dat je weinig hebt kunnen trainen op het nieuwe systeem en vervolgens de week erna amper gaan trainen.

Ook komen er geluiden uit de spelersgroep dat er amper in teamverband wordt getraind, maar vooral in kleine groepjes en individueel. Niet gek dat er dan weinig onderlinge cohesie is. Echt, Ajax is nog steeds een onprofessionele bende.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de Telegraaf is Alex Kroes op zoek naar een nieuwe trainer. Pascal Jansen is kandidaat, evenals een duo Frank de Boer/Pepijn Linders. En eventueel is ook Erik ten Hag kandidaat mocht hij ontslagen worden bij Manchester United.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, Pascal ijsbanen wordt Steijn 2.0.
De Boer met Lijnders word ik ook niet warm van en Ten Hag is kansloos.
Lekker origineel lijstje ook.
 

Abubakari

Well-known member
Hmm, Pascal ijsbanen wordt Steijn 2.0.
De Boer met Lijnders word ik ook niet warm van en Ten Hag is kansloos.
Lekker origineel lijstje ook.
De Telegraaf zit er wat Ajax betreft wel standaard naast, dus zal het wel Joseph Oosting worden. Of (en dat hoop ik) Martin Drent.
 

JMD

Well-known member
Van 't Schip heeft aangegeven dat hij na dit seizoen geen trainer meer van Ajax is... Goh, alsof iemand daar nog van uitging.
 

ALenstra

Well-known member
In de VI een uitgebreid verhaal over de mogelijke kandidaten om de nieuwe trainer van Ajax te worden. Van Pascal Jansen, Pepijn Linders, Dave Vos, Frank de Boer, Albert Stuivenberg, Mitchell van der Gaag, Dick Schreuder en Joseph Oosting worden de plussen en de minnen tegen elkaar weggestreept.
 

Makanaky

Well-known member
Doe Joseph Oosting maar, die heeft van zeer nabij meegemaakt hoe je een schroothoop kan omzetten in keiharde pegels.
 
Bovenaan