De Tafel van Kees

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels heeft Fox Sports met Natafelen met Kees toch wel een programma die een topic verdient. Wekelijks zitten er journalisten die inhoudelijk over voetbal praten en iets te vertellen hebben.

Vanavond hadden ze aandacht voor een prachtige speech van Wijnaldum waarin hij onder andere zijn oma bedankt die onwijs belangrijk voor hem is geweest. Wat een prima persoon is hij ook. Erg jong volwassen. Wat dat betreft mooi dat een Seedorf de prijs aan hem uitreikte, ook een vent die heel jong al heel volwassen was.
 

JMD

Well-known member
Inmiddels heeft Fox Sports met Natafelen met Kees toch wel een programma die een topic verdient. Wekelijks zitten er journalisten die inhoudelijk over voetbal praten en iets te vertellen hebben.

Vanavond hadden ze aandacht voor een prachtige speech van Wijnaldum waarin hij onder andere zijn oma bedankt die onwijs belangrijk voor hem is geweest. Wat een prima persoon is hij ook. Erg jong volwassen. Wat dat betreft mooi dat een Seedorf de prijs aan hem uitreikte, ook een vent die heel jong al heel volwassen was.

Seedorf was ook heel jong volwassen, maar toonde dat vooral heel wijsneuzerig, wat hem irritant maakte. Wijnaldum heeft dat nooit gehad. Ook bij Feyenoord al jong volwassen, toen hij bij PSV kwam was hij al 'volwassen'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, we gaan het niet iedere week zo uitgebreid over FC Twente hebben als vorige week. Al is er uiteraard wel een tijdje lang over Schreuder gesproken. Dit keer zat oud-journalist Sleegers er, dus er werd dit keer relatief veel over PSV/Depay/Wijnaldum gesproken. Daarnaast was er veel aandacht voor het Nederlands elftal. Verder waren Sjoerd Mossou en Tom van 't Hek er.
 

Makanaky

Well-known member
Zou Taco vd Velde dr nog mogen zitten? Zoja, dan mag 'ie wel even goed aan de tand gevoeld worden over zn nieuwe werkgever.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het wordt wel herhaald, maar een uitzending gemist heeft Fox Sports geloof ik niet.
 

JMD

Well-known member
Dat wijsneuzerige leverden hem wel een Europacupje of tig op maar dit terzijde.
Ik had het over zijn karakter, niet over zijn prestaties, die zijn echt goed. De enige speler die met 3 verschillende clubs de CL won, om maar wat te noemen.
 

Fabian

Active member
Ik had het over zijn karakter, niet over zijn prestaties, die zijn echt goed. De enige speler die met 3 verschillende clubs de CL won, om maar wat te noemen.

Ik denk dat hij mede door zijn karakter zo ver gekomen is als dat hij is gekomen.
 

Fabian

Active member
Je moet sterk in je schoenen staan om net als Seedorf op zo'n jonge leeftijd de stap te zetten naar Sampdoria. Bij veel jongeren gaat het dan fout. Die komen bibberend of volgevreten weer terug naar Nederland op een lager niveau.

Seedorf liet alles wijken voor het voetbal en was na ??n seizoen al klaar voor een bepalende rol bij Real Madrid. De jaren daarna is hij alleen maar sterker geworden.
Dan is het niet zo verkeerd om jong volwassen te zijn.

Voetbaltechnisch zal mij dat niet lukken, maar ik zou dat karakter ook niet hebben gehad om te slagen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan