De DVK lijst der lijsten - The 70's

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet er nog een keer goed voor gaan zitten. Heb een behoorlijke selectie om uit te kiezen. Kan al wel alvast verklappen dat Tubular Bells van Mike Oldfield heel hoog gaat scoren.
 

Shayman

New member
Ik was toen nog lang niet geboren.

Je kan ook wat geschiedenis gaan bekijken, daarvoor hebben we zelfs musea bedacht. Ik heb in het echt ook niks mee gekregen van de jaren 70 maar ik heb wel eens gewenst dat ik 15 jaar eerder was geboren.

@ Jamel: Graag ook wat onverwachte pareltjes want wat je nu noemt geeft wel een stramme kabouter maar niet 1 die uit de lucht komt vallen.
 

Janssen

Well-known member
Je kan ook wat geschiedenis gaan bekijken, daarvoor hebben we zelfs musea bedacht. Ik heb in het echt ook niks mee gekregen van de jaren 70 maar ik heb wel eens gewenst dat ik 15 jaar eerder was geboren.

Mwah. Zal best kwaliteit tussenzitten maar ook een hoop stoffige rommel. De generatie van toen blijft natuurlijk uit weemoed roepen dat het allemaal geweldig was en dat is logisch.
 

Shayman

New member
Mwah. Zal best kwaliteit tussenzitten maar ook een hoop stoffige rommel. De generatie van toen blijft natuurlijk uit weemoed roepen dat het allemaal geweldig was en dat is logisch.
Ik heb alleen stoffige meuk gekozen en dat vond ik al heel leuk maar Led Zep, Deep Perple, Black Sabbath etc was allemaal die tijd. Ik ben van 73 en had de 70-er jaren graag meegemaakt als tiener.
 

De Wolf

Well-known member
Als jij The Beatles erin zet kom ik pas in actie.

Eigenlijk is dat vrijwel allemaal jaren 60. Alleen het album Let it be is op papier 1970. Album is grotendeels in 1969 opgenomen. Daarnaast is er nog later wat niet eerder uitgebracht werk op album gezet.
 

Susa

New member
1 Talking Heads-Psycho Killer
2 David Bowie-Heroes
3 Iggy Pop-Lust for Live
4 Roxy Music-Love is the drug
5 M-Popmuzik
6 The Doors-Love Her Madly
7 Joy Division-New Dawn Fades
8 Black Sabbath-Paranoid
9 Thin Lizzy-The boys are back in town
10 Normaal-Oerend hard
 

De Wolf

Well-known member
Beetje zoveel mogelijk jaren 70 beelden bij gezocht.

1 Pink Floyd Wish You Were Here


2 AC/DC Whole Lotta Rosie


3 Status Quo Roll Over Lay Down


4 Led Zeppelin Kashmir


5 Dire Straits Sultans Of Swing


6 Deep Purple Smoke On The Water


7 Jeff Wayne & Justin Hayward The Eve Of The War


8 Kraftwerk Autobahn


klikkerde klik voor de lange versie


9 The Osmonds Crazy Horses


10 Earth & Fire Storm And Thunder

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan